شهيد داریوش کیانی:

هدفم شهادت و پيروزی در راه تو است

شهید «داریوش کیانی» در وصیت خود می‌نویسد: خدایا تو خودت گواه و شاهدی که من برای یاری دادن دین تو جان بر کف نهاده‌ام زیرا هدفم شهادت و پيروزی در راه تو است.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۴ - 07January 2024

شهيد داریوش کیانی: هدفم شهادت و پيروزی در راه تو استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «داریوش کیانی» ۱۳۴۹ در روستای مشتکان شهرستان ممسنی متولد شد.

سال سوم دبیرستان بود که سنگر جبهه را به سنگر مدرسه ترجیح داد و یکم آبان ۱۳۶۳ جهت پاسداری از اسلام و میهن اسلامی عازم جبهه نبرد شد. و سرانجام دهم بهمن ۱۳۶۳ در پاسگاه زید به شهادت رسید.

بخشی از وصیت‌نامه شهید کیانی:

خدایا تو خودت گواه و شاهدی که من برای یاری دادن دین تو جان بر کف نهاده‌ام و تو شاهد باش هنگامیکه از خانه بیرون آمدم و در جبهه لباس رزم به تن بپوشیدم تنها و تنها هدف من یاری دین تو و حسین زمان خمینی بت شکن بوده است و از تو می‌خواهم که تمامی رزمندگان را موید و منسوب و پیروز بداری.

بار خدایا تو خود می‌دانی که چقدر مشتاق شهادت هستم و نیز می‌دانی که هدف من شهادت و پیروزی در راه تو است و اگر توانستم می‌کشیم و اگر نتوانستیم کشته می‌شویم.

برادران و خواهران از روحانیت و رهبر خدا ترس و خداشناس تمهید کنید و قرآن را زیاد بخوانید، چون او قلب انسان را شفاف و زلال و صاف می‌کند و همین قرآن است که مردم را به ایثار و فداکاری و شهامت و شجاعت دعوت می‌کند و، اما بگذریم روی مسئله خود‌ای خدای و‌ای معبودا می‌دانم که گناهکارم، ولی آگاهم که تو رحمان و رحیم و توبه پذیر هستی. پروردگارا این بنده راغب و بیچاره و گناهکار نزد تو آمده مرا ببخش الهی مرا در این جهاد مقدس که برای کمک به اسلام عزیزت است یاری ده.

خدایا شهادت را نصیبم گردان زیرا عاشق شهادت هستم آری آری قسم به آنکه جانم در دست اوست و هستی و نیستیم را در راه او و طاعت از فرامین او ندا می‌کنم شهادت برایم یک سعادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها