جشنواره استعدادیابی نوجوونیم در فرهنگسرای رویش

رئیس فرهنگسرای رویش از چگونگی برگزاری دومین دوره «جشنواره نوجوونیم» با هدف انتخاب نوجوانان برگزیده منطقه ۹ طی آذر و دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 06January 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «اکبر بختیاری» رئیس فرهنگسرای رویش اظهار داشت: دومین دوره جشنواره نوجوونیم، با هدف انتخاب نوجوانان برگزیده شهر تهران، به «نوجوانان کنشگر» اختصاص داشت و متقاضیان می‌توانستند در محور‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی، ورزشی وعلمی و فناوری با هم به رقابت بپردازند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۹ با اشاره به محور‌های این جشنواره و تفاوت این دوره با دوره پیشین گفت: آنچه این دوره را از دوره پیشین متفاوت می‌کند، فراهم شدن بستر مناسب برای آموزش و رشد نوجوانان در مسیر «کنشگری» است. به همین منظور سعی کردیم طی آذر و دی ماه سال جاری و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با شناسایی دانش آموزان فعال و علاقمند به فعالیت‌های کنشگرانه در محورهای: فرهنگی، هنری، ورزشی، علم و فناوری، رسانه و فضای مجازی این جشنواره را با همکاری اداره آموزش و پرورش در منطقه برگزار کنیم.

بختیاری افزود: تعداد کل شرکت کنندگان جشنواره نوجوونیم درمدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹، ۴۳۴ نفر بوده که درمحور رسانه و فضای مجازی ۲۱ نفر، علمی و فناوری ۳۴ نفر، فرهنگی ۷۹ نفر، هنری ۱۵۹ نفر و ورزشی ۱۴۱ نفر حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد:حافظ کل قرآن کریم، دارای مقام کشوری سخنرانی، مؤلف کتاب رقص قصه ها، مقام اول جهانی کیک بوکسینگ، مقام اولی کشوری انتخابی قهرمانی اوراسیا، ۵ طلای کشوری در رشته کاراته بازیگر کودک در فیلم لابی، نامه آخر و بادکنک سفید و حضور در برنامه عصر جدید نمونه‌هایی از عناوین و رتبه‌های نوجوانان مشارکت کننده منطقه ۹ در این جشنواره بودند.

رئیس فرهنگسرای رویش گفت: پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹، از میان شرکت‌کنندگان، ۲۴ نفربا آثار ارسالی انتخاب و ۵ نفربه عنوان برگزیدگان به مرحله نهایی راه یافتند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار