معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند اقدامات جدی است

«کامرانی» گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی و اقدامات عملیاتی از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است.
کد خبر: ۶۴۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷ - 07January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در ششمین جلسه شورای اجتماعی استان با اشاره به اقدام کور تروریست ها در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: تروریست های کور دل از روی زبونی و استيصال دست به این اقدام جنایت کارانه زدند.

وی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قلب ایرانیان جای دارد و با این اقدامات بزدلانه تروریست‌ها و حامیانشان به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی از یاد‌ها فراموش نخواهد شد و راهش با قوت ادامه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، خاطرنشان کرد: جنایت تروریست‌ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن جمع زیادی از هموطنان با پاسخ قاطع و کوبنده همراه خواهد شد.

وی تصریح کرد: همه عاملان و آمران این حرکت بزدلانه تاوان این حماقت خود را از سوی ایران دریافت خواهند کرد.

کامرانی با اشاره به ماموریت شورای اجتماعی، تصریح کرد: شورای اجتماعی تشکیلاتی جدید در ساختار استانداری هاست که به منظور انسجام بخشی به اقدامات در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، ابراز داشت: آسیب‌های اجتماعی معضل جدی در کشور است که برای پیشگیری و کاهش این آسیب ها، برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ضروری است.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع آسیب‌های اجتماعی با تاکید رهبر معظم انقلاب سازمان امور اجتماعی در کشور تشکیل گردید.

کامرانی ابراز داشت: با تشکیل سازمان امور اجتماعی برنامه‌ها در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی انسجام مناسبی پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، افزود: به منظور برنامه ریزی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی اعتبارات مناسبی از سوی سازمان امور اجتماعی کشور به دستگاه‌های اجرایی اختصاصی در استان‌ها تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی اعتباراتی که از سوی سازمان امور اجتماعی کشور دریافت می‌کنند حتما در محل خود، آسیب‌های اجتماعی هزینه کنند تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم.

کامرانی تصریح کرد: هزینه اعتبارات آسیب‌های اجتماعی در محل خود، ارائه گزارش اقدامات در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه ریزی برای جذب کامل اعتبارات و جلوگیری از بازگشت منابع اختصاصی به صورت جدی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: اعتباراتی که از سوی سازمان امور اجتماعی کشور به دستگاه‌های اجرایی اختصاص پیدا می‌کند متعلق به کل شهرستان‌های استان است و فرمانداران این مهم را از دستگاه‌های اجرایی مطالبه کنند.

وی گفت: اعتبارات مناسبی از سوی سازمان امور اجتماعی کشور به استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اختصاص یافته که جزئیات آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

کامرانی تصریح کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ضروری است تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با جدیت تحقق این مهم را دنبال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار