نماینده ولی فقیه در مازندران:

ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب/ برای گرامیداشت دهه فجر تنها به راهپیمایی اکتفا نکنیم

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: اگر دهه فجر فقط به راهپیمایی ۲۲ بهمن اکتفا کنیم در حقش جفا کرده‌ایم، اعزام نیرو‌ها در مدارس و دانشگاه برای تبیین عظمت و دستاورد‌های انقلاب ضرورت دارد.
کد خبر: ۶۴۳۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳ - 07January 2024

ضرورت تبیین دستاورد‌های انقلاب/ برای گرامیداشت دهه فجر تنها به راهپیمایی اکتفا نکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در ستاد عالی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن تبریک پیشاپیش برای سالروز پیروزی قاطع انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ان شالله امسال بعد از یوم الله ۲۲ بهمن یوم الله دیگری با حضور چشمگیر مردم در انتخابات خواهیم داشت.

وی ضمن اظهار تاسف و عرض تسلیت بابت اقدام تروریستی در کرمان، افزود: ان‌شالله مسئولین در نهاد‌های امنیتی و قضایی پیگیری‌ها و مجازات خاص خودشان را داشته باشند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همه ما فرض است که یوم الله را به یکدیگر متذکر شویم، این تذکر هم به حوزه عمومی در قالب راهپیمایی و سخنرانی و هم در مقابل جامعه هدف‌های خاص همچون مدارس و دانشگاه‌ها برمی‌گردد.

نماینده، ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: باید کسانی بتوانند تبیین خوبی داشته و از اطلاعات کافی برخوردار باشند تا قبل و بعد انقلاب اسلامی را تبیین کنند و در کنار آن باید دستاورد‌های انقلاب همچون شناور‌های بسیار غول پیکر و مهم که صفر تا صدش در دریای خزر و خلیج فارس با نیرو‌های خودمان است و همینطور ماهواره‌هایی که ساخته شده و موفقیت‌هایی که ما در جنگ سایبری داریم در مقابل دشمنی که ۲۰۰ سال از نظر علم، مهارت و فناوری از ما جلوتر بوده است، ما واقعا می‌توانیم از پس این جنگ بر بیائیم که نیاز به تجهیزات و مهارت‌های خاص دارد.

امام جمعه ساری یادآور شد: قلعه و دژ تسخیرناپذیرشان به قول خودشان رژیم غاصب صهیونیستی بود که بالایش گنبد آهنین روی زمینش هم دیوار آنچنانی و هفت سیستم اطلاعاتی و امنیتی که آن‌ها را از نظر اطلاعاتی پشتیبانی می‌کنند و آنقدر این‌ها در فلسطین و غزه جاسوس دارند با این یال و کوپال ضربه سختی هم در حوزه اطلاعات، نظامی و هم افکار جهانی که همه کشور‌ها علیه اسرائیل بسیج شده است خوردند، این‌ها عظمت‌هایی است که برای نسل جوان گفته نشده است و نسل جوان نمی‌داند که انقلاب چه کرده، کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

این مسئول گفت: اگر دهه فجر فقط به راهپیمایی ۲۲ بهمن اکتفا کنیم در حقش جفا کرده‌ایم هر روز باید برنامه‌های خاصی را داشته باشیم به خصوص جهاد تبیین در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و هم بسیاری از جا‌های دیگر همچون زندان‌ها چرا که عناصر فریب خورده در زندان‌ها هستند و این‌ها در یک محرومیت اطلاعاتی به سر می‌برند برویم در زندان‌ها برایشان تشریح کنیم هر جا که رفتیم و گفتیم نتیجه گرفتیم چرا که برکات انقلاب اسلامی بسیار زیاد بود.

وی خاطرنشان کرد: ما باید افراد قابل و لایقی که اطلاعات لازم را داشته باشد را به نوبت هر از چند گاهی به سراغ نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشگاه‌ها بفرستیم تا عظمت و برکت انقلاب را بیان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار