نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انقلاب اسلامی ایران نجات‌دهنده بشر است

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه مسئله انقلاب اسلامی فقط مربوط به ایران نیست بلکه مربوط به جهان و مقدمه فرج همه بشر است، گفت: دنیای کفر در مقابل ما ایستاده و هیچ حد و مرزی هم ندارند لذا انقلاب اسلامی زمینه‌ساز نجات نوع بشر است.
کد خبر: ۶۴۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ - 07January 2024

انقلاب اسلامی ایران نجات‌دهنده بشر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در ستاد دهه فجر استان، اظهار داشت: روزگاری سلطه‌طلبان، دنیا را به دو بخش غرب و شرق تقسیم کرده بودند و هدفشان ایستادن در مقابل اسلام بود و در چنین شرایطی انقلاب اسلامی به عنوان هدیه‌ای الهی به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما نعمت نامرئی اما پر از اسناد و تجربه است، بیان داشت: خطر استعمار ۵۰۰ ساله اروپای وحشی و سلطه بر جهان که از قتل عام بومیان و تشکیل ایالت متحده آمریکا بر قبر آن‌ها و آنچه در آفریقا و آسیا و سایر نقاط دنیا انجام دادند، مسئله ساده‌ای نبوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: آمریکا، انگلیس و صهیونیست‌ها در ایران بودند و همه امور را در اختیار داشتند از سویی فروپاشی شوروی، بازی و ابزاری برای اهداف مقدماتی دشمن بود، انگلیس با شیطنت از جمعیت ۲۰ میلیونی ایران حدود ۱۰ میلیون نفر را چراغ خاموش کرد و با نابود کردن خوراک مردم و ایجاد قحطی و بیماری نصف مردم ایران از بین رفتند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه مسئله انقلاب اسلامی فقط مربوط به ایران نیست بلکه مربوط به جهان و مقدمه فرج همه بشر است، اضافه کرد: دنیای کفر در مقابل ما ایستاده و هیچ حد و مرزی هم ندارند لذا انقلاب اسلامی زمینه‌ساز نجات نوع بشر است.

وی با بیان اینکه طرح و برنامه دشمن برای سلطه بر کل بشر و کره زمین بود و بسیار کارشناسی شده کار کرده بودند، گفت: انقلاب اسلامی ایران نجات‌دهنده بشر است و به همین دلیل طرح و برنامه‌های مسئولان و مردم برای گرامیداشت دهه مبارک فجر عبادت و بهترین خدمت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار