نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

لزوم ساخت برنامه‌های هدفمند توسط صداوسیما

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه انتظار ما از رسانه ملی ساخت برنامه‌های هدفمند است، گفت: برنامه‌هایی همچون «زندگی پس از زندگی» که از تولیدات صدا و سیماست هدفمند و پژوهشی است و باید همه برنامه‌ها همینگونه هدفمند باشد تا افکار جوانان و نوجوانان با اینگونه برنامه‌ها تحکیم شود.
کد خبر: ۶۴۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 20January 2024

لزوم ساخت برنامه‌های هدفمند توسط صداوسیمابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با «حسن عابدینی» معاون امور استان های صدا و سیمای کشور، اظهار داشت: تولیدات و آثار رسانه ملی، باید منافع مردم را در بر داشته و در همه مسائل هدفمند باشد تا نتیجه کار باید به نفع نظامی باشد که مردم انتخاب کردند.

وی گفت: رسانه ملی باید گوش و زبان مردم باشد و بسیاری از کارها از جمله مسائل تبلیغاتی را از دشمنان یاد بگیریم با اینکه آن‌ها زمینه را برای ظلم و کار باطل هموار می‌کنند و کوچکترین مسئله را مطابق با نظام امپراطوری جهانخوار تولید می‌کنند و فرقی ندارد که برنامه ریز یا درشت باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه کار در صدا و سیما، همواره کار پر برکتی به خصوص در تسهیل شرایط برای مردم در موضوع انتخاب است، اضافه کرد: منتخبین مردم هستند که فردا تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر می‌شوند و در ابعاد مختلف سرنوشت ملت را رقم می‌زنند.

آیت‌الله عبادی با اشاره به اینکه صدا وسیما معمولا در موارد ویژه همچون انتخابات، راهپیمایی‌ها، دفاع مقدس و غیره خوب عمل کرده است، متذکر شد: تولیدات صدا و سیما باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت‌هایی داریم که نقطه اصلی است، گفت: این نقطه اصلی همان نقطه فاصله‌ای بین فرهنگ اسلامی و غربی است که آنان به دنبال باطل و پایبند به هیچ تعهدی نیستند و در نقطه مقابل مکتب انبیا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه انتظار ما از رسانه ملی ساخت برنامه‌های هدفمند است، گفت: برنامه‌هایی همچون «زندگی پس از زندگی» که از تولیدات صدا و سیماست هدفمند و پژوهشی است و باید همه برنامه‌ها همینگونه هدفمند باشد تا افکار جوانان و نوجوانان با اینگونه برنامه‌ها تحکیم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار