نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بیداری مردم در سراسر جهان احساس می‌شود

آیت‌الله «عبادی» گفت: به واسطه قوت و قدرت جوانان است که دشمن جرأت نمی‌کند که نزدیک شود و اگر جرأت داشت با کودکان و فرزندان ما هم همان کاری را می‌کرد.
کد خبر: ۶۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 13January 2024

بیداری مردم در سراسر جهان احساس می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با فرمانده و جمعی از سربازان گردان حضرت علی‌اکبر (ع)، اظهار داشت: گذشت عمر انسان در راه خیر و کمال یک توفیق الهی است و این برکت را خداوند در جوانی و در جایگاهی قرار داده که دژی برای مردم باشید.

وی تنها راه حفظ جامعه را قوی شدن دانست و گفت: به واسطه قوت و قدرت جوانان است که دشمن جرأت نمی‌کند که نزدیک شود و اگر جرأت داشت با کودکان و فرزندان ما هم همان کاری را می ‌کرد که با کودکان غزه می‌کند و فرقی ندارد دشمن، دشمن اسلام و مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: اروپایی‌ها از ۲۰۰ سال قبل که پایشان به کشورهای اسلامی باز شده دست به ترور و فساد و قتل و غیره زده‌اند و ملاک ما اروپای جمعیتی یا منطقه جغرافیایی نیست بلکه مراد ما حکومت‌های استعمارگر از جهت فرهنگی و سیاسی و نظامی است و همواره این‌ها مظلوم‌کُش هستند.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه اروپایی‌ها به هر کشوری که پا گذاشتند دست به قتل و غارت زدند و شناسنامه ننگین دارند، افزود: هر جا انسان خوب و مدیر و مدبر و دانشمند و فیلسوفی است را از بین می‌برند و افرادی همچون «رضا پهلوی» و «صدام» را به عنوان نوکر می‌پرورند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بیداری مردم در سراسر جهان احساس می‌شود و جوانان اروپایی از خواب بیدار شده و هر روز علیه حکومت‌های فاسد خود اعتراض دارند و این سرآغازی است که به نفع اسلام خواهد بود و امیدواریم سرآغاز تمدنی باشد که بشر از شر آنان نجات پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار