نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

«شهادت‌طلبی» راهبرد مقابله با استکبار جهانی است

آیت‌الله «عبادی» گفت: آن چیزی که جان، مال و کشور را حفظ و دشمن را متوقف کرد روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران بود و اگر شهادت‌طلب‌ها جلوی صدام و مستکبران حامی او را نمی‌گرفتند معلوم نبود چه بر سر مردم ایران و جهان می‌آمد و داعش نیز با همین روحیه از بین رفت.
کد خبر: ۶۴۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 10January 2024

«شهادت‌طلبی» پادزهر مقابله با استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در اولین جلسه شورای سیاستگذاری دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی کار زیربنایی ارزشمند و بزرگداشت جهادگران در راه حق است که پیام آن ارزش دارد.

وی بر ضرورت احصای نقاط ضعف کنگره قبلی تأکید کرد و گفت: باید کارگروه‌های مختلف به دنبال شناخت فرهنگ شهادت باشند تا ارزش این کار به عنوان فرهنگ همگانی به جامعه معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: آن چیزی که جان، مال و کشور را حفظ و دشمن را متوقف کرد روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران بود و اگر شهادت‌طلب‌ها جلوی صدام و مستکبران حامی او را نمی‌گرفتند معلوم نبود چه بر سر مردم ایران و جهان می‌آمد و داعش نیز با همین روحیه از بین رفت.

آیت‌الله عبادی با بیان اینکه روحیه ایمان و فداکاری و شهادت‌طلبی بود که برای مردم ایران و منطقه امنیت ایجاد کرد و افزود: پرورش یافته در دامن دفاع مقدس فراوان داشتیم لذا باید سطح فکری جامعه را نسبت به این ارزش‌ها بالا و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم و به عنوان فرهنگ همگانی معرفی شود.

وی گفت: دشمن خواب‌های زیادی برای کودکان و نوجوانان ایران دیده که کرونا و گسترش تلفن همراه بین نسل جدید یکی از آنها بوده لذا باید پیام شهدا را منتشر کرد که قشر جوان و نوجوان به سمت بهترین‌ها هدایت شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: مهندسی دشمن قوی است اما در محاسباتش معنای شهادت‌طلبی را نمی‌فهمد و اگر این فرهنگ به عنوان تفکر در مقابل انواع تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن جلو بیاید همه آنان را عقب می‌راند.

آیت‌الله عبادی یادآور شد: نقشه قتل عام مردم تهران را «رجوی» کشیده بود و اگر در عملیات «مرصاد» فداکاری رزمندگان نبود و این نقشه تحقق پیدا می‌کرد معلوم نبود چه بر سر ایران می‌آمد.

وی شرط اول بزرگداشت شهدا را شناخت این قضیه دانست یعنی هر یک از عوامل گمراه کننده که در وجود شخص و جامعه رسوخ پیدا کند، سرنوشت را رقم می‌زند و اضافه کرد: معنای شهدا را نفهمیدیم که در هر مقطعی آسیب دیده‌ایم لذا در جریان سلطه تنها پادزهر برای استکبار، شهادت‌طلبی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسرائیل زمانی ادعای دموکراسی داشت، گفت: اکنون سه ماه شده مقابل چشم دنیا کودکان و زنان را شهید کردند حتی ۱۱۱ خبرنگار خونشان ریخته شده و نشان می‌دهد فرد ابلهی همچون «بایدن» که خود را صهیونیست می‌داند بدون شعور لازم می‌تواند با شکلک بازی در سازمان ملل تصمیم بگیرد.

آیت‌الله عبادی به جنایت‌های تاریخی استکبار از گذشته تاکنون اشاره و توضیح داد: در ۲۰۰ سالی که استکبار به کشورهای اسلامی رسوخ کرده خواسته که قرآن را از میان مردم بردارد تا بر مردم حاکم شود اما شهادت‌طلبان مقابل اینها ایستاده‌اند زیرا هیچ‌وقت در مهندسی استکبار، شهادت‌طلبی دیده نشده است.

وی با تأکید بر اینکه باید شهادت‌طلبی به عنوان یک تفکر در مقابل انواع شبیخون دشمن فرهنگسازی شود، خاطرنشان کرد: بدترین نوع جنایت‌های استکبار تهاجم فرهنگی بوده تا جایی که حجاب و عفاف را در جامعه تضعیف، فساد و فحشا و تباهی را بر مردم تحمیل کردند اما جنایت‌های آن‌ها در اینها خلاصه نشد بلکه نقاط راهبردی کشور را به خشکزار تبدیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها