نریمان پناهی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فتنه ۸۸ آتش محبت ما به رهبر انقلاب را بیشتر کرد

مداح مطرح تهران گفت: پس از فتنه ۸۸ حرارت و آتش محبت ما به رهبر انقلاب بیشتر شده است.
کد خبر: ۶۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ - 30December 2015

فتنه ۸۸ آتش محبت ما به رهبر انقلاب را بیشتر کرد

نریمان پناهی، مداح اهل بیت در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به عظمت و آثار حماسه مردمی ۹ دی گفت: پس از فتنه ۸۸، حرارت و آتش محبت ما به رهبر انقلاب و به انقلاب بیشتر شده است، از دفاع مقدس نیز سالها میگذرد؛ من خودم بچه گردان مقداد و میثم هستم و میبینم ارادت به شهدا روزافزون است.

شهیدان مدافع حرم محبتی ماندگار به امام حسین (ع) دارند

پناهی گفت: شاهدیم که روز به روز شهیدانی در شهرهای مختلف تشییع میشوند. اینها از جوانانی هستند که جنگ و دفاع مقدس ما با رژیم بعثی را هم ندیدهاند اما حرارت اباعبدالله الحسین روز به روز جوانان را به خودش جذب میکند.

وی فتنه سال۸۸ را حرکتی برای خاموش کردن شعلههای عشق به امام حسین دانست و اظهار کرد: میخواستند حرارت عشق به امام حسین علیه السلام را خاموش کنند که بیشتر هم شد. عدو شود سبب خیر، اگر خدا خواهد. عشق بچههای ما امروز بیشتر شده است، مملکت ما، جوانان ما عاشق شدهاند. اِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ علیه السّلام حَرارَةً فى قُلُوبِ الْمُؤمنینَ لا تَبْرَدُ اَبَداً. محبت امام حسین (ع) حرارتی است در قلوب مومنین که هیچ گاه هم قطع نمیشود.

داعش با شیعه کشی عشق ما را به شهادت بیشتر کرد

مداح برجسته تهران گفت: هنوز زائران کربلا با اینکه میدانند داعش سر شیعیان را میبُرد ولی به زیارت امام حسین علیه السلام میروند. مدافعان حرم آل الله هم زهیریاند. دست خودشان نیست، امام حسین، عشقی در قلب و درون اینها انداخته است. داعشیها هم نمیدانند چکار کردهاند، آنها با شیعه کشی عشق ما را به شهادت بیشتر کردند.

پناهی بیان کرد: درست است که خانه حضرت زهرا(س) را آتش زدند ولی این آتش به خون همه شیعیان رخنه کرده است. آتشی که پشت دَر خانه مادرجان ما بود به همه ما خورده است. اشتباه آنها این بود که نمیدانستند چکار میکنند. از معصومین روایت است که "خلقت شیعیان از خلقت ماست، خدا وقتی ما را خلق کرد اضافه خلقت ما ماند، از آن اضافه، شیعه ما را ساختند." یعنی دَر که سوخت ما هم سوخیتم. این آتش دَر نیست، آتش حضرت زهرایی است. دل شیعه سوخته است، دل شیعه سوخته و هیچ وقت خنک نمیشود. شیعه هیچ وقت خودش را نمیبازد و کم نمیآورد. ثمره شیعه کربلا میشود. ثمره آن حضرت زینب (س) و نیزهها و شام میشود. ما از همان نسلیم؛ ما از نسل حیدریم، از نسل زهرائیم. ما از نسل زینبیم. یزیدیان بچههای ما را بیشتر جریحه دار کردهاند. دشمنان با فتنههایش ما را بیشتر بیدار و جریحه دار کردند.

ما فرزندان شلمچهایم

وی مدافعان حرم آل الله را زهیران زمانه خواند و گفت: ما بچه های شلمچهایم، ما بچه های والفجر هستیم. ما بچه جنگیم. نمیتوانیم بنشینیم. نمیتوانم بنشینم بچههایمان شهید شوند و ما بنشینم داخل خانه و نظاره کنیم، غیرتمان قبول نمیکند. ما از همان نسلیم.

مداح مطرح تهران ادامه داد: جوانان مدافع حرم، زهیری اند. یعنی حضرت سیدالشهدا ندایی در قلبشان میاندازد و نمیتوانند صبر کنند و برای رفتن هیچ چیز جلودار نمیشود.

نظر شما
پربیننده ها