شهید قدس/ یک راوی دفاع مقدس:

حاج قاسم جغرافیای انسانیت را تعبیر کرد

سردار «احمدیان» با بیان اینکه حاج قاسم ۴۰ سال دنبال شهادت دوید تا به آرزویش رسید، گفت: حاج قاسم جغرافیای انسانیت را تعبیر کرد.
کد خبر: ۶۴۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ - 07January 2024

حاج قاسم جغرافیای انسانیت را تعبیر کردبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، سردار «علی اکبر احمدیان» راوی دفاع مقدس امشب در یادواره سرداران، امیران و ۴۷۰ شهید شهرستان نوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از شهدا به عنوان امامزاده‌های شهر‌ها یاد کرد و اظهار داشت: کشور ایران، کشور عقیدتی و اسلام است.

وی با اظهار اینکه هر قطره خونی که ریخته شد، پایه‌های انقلاب و نظام اسلامی را قدرتمند کرده است، افزود: امروز برای دشمن اهمیتی ندارد که کودکان و زنان را شهید کند.

سردار احمدیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی تصریح کرد: حاج قاسم جغرافیای انسانیت را تعبیر کرد و در جبهه ما نگاه به دشمن نیز با جبهه باطل فرق می‌کند.

وی با اظهار اینکه حاج قاسم ۴۰ سال دنبال شهادت دوید تا به آرزویش رسید، اذعان داشت: جبهه و جغرافیای مقاومت انسانی است و هرجا که ندای مظلومی برمی خیزد، یاران حاج قاسم به فریاد آنان می‌روند.

این راوی دفاع مقدس انسانیت را جغرافیای حاج قاسم یاد کرد و ادامه داد: خوانش وصیت نامه حاج قاسم توسط یک دختر کوچک نشان می‌دهد، خون حاج قاسم هدر نرفته است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت با اشاره به عملیات کربلای ۴ یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم را گرامی داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار