شهید قدس/ استاندار مازندران:

رمز موفقیت حاج قاسم اتصال بی‌چون و چرا به ولایت فقیه بود

«حسینی پور» با بیان اینکه فرماندهی سردار دل‌ها با محوریت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سبب شد تا بساط داعش برچیده شود، گفت: رمز موفقیت سردار دل‌ها، اتصال بی‌چون و چرای او به ولایت فقیه بود.
کد خبر: ۶۴۳۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ - 08January 2024

رمز موفقیت حاج قاسم اتصال بی‌چون و چرا به ولایت فقیه بودبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران امشب در آئین تکریم و معارفه فرماندار تنکابن در اردوگاه حبیب ابن مظاهر ضمن تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی کرمان با بیان اینکه عرصه بین الملل از منظر سیاسی و امنیتی، عرصه پیچیده‌ای شده است، اظهار داشت: در جنگ ساختگی داعش که توسط آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشتیبانی می‌شد، هدف داعش، سقوط جمهوری اسلامی ایران بود.

حسینی پور افزود: در شرایطی که رعب و وحشت از داعش بر کشور‌های اسلامی حاکم شده بود، فرماندهی سردار دل‌ها با محوریت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سبب شد تا بساط داعش برچیده شود.

استاندر مازندران ادامه داد: رمز موفقیت سردار دل‌ها، اتصال بی‌چون و چرای او به ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه دولت قبل با رویکرد مذاکره با آمریکا و علیرغم اجازه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز‌های آخر دولت حتی حقوق کارمندان خود را نداشت و خزانه خالی تحویل دولت سیزدهم شد، اضافه کرد: اما دولت سیزدهم با این رویکرد که مذاکره را ادامه می‌دهیم، اما کار دولت را نمی‌خوابانیم، موفقیت‌های قابل توجهی در تمامی عرصه‌ها به دست آورده است.

حسینی پور با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در ایام کرونا و سپس عقد قرارداد‌های بین المللی تصریح کرد: رشد اقتصادی در استان مازندران بعد از ۱۰ سال به ۴/۱ دهم درصد رسید.

این مسئول با بیان اینکه رشد اقتصادی مازندران را بر ۸ درصد هدفگذاری کردیم، خاطرنشان کرد: ۲۲۱ واحد تولیدی راکد که در دولت گذشته دچار رکود شده بودند، در مدت دو سال دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه کاهش نرخ بیکاری از ۹ درصد به ۶/۴ درصد رسید، تصریح کرد: بعد از ۱۳ سال برای نخستین بار نرخ تورم به ۲ درصد زیر میانگین کشور رسید.

وی ادامه داد: در زمینه امنیت سرمایه گذاری، مازندران دارای رتبه سوم است و در همین امسال ۹ سرمایه گذار خارجی در مازندران سرمایه گذاری کردند.

استاندار مازندران با بیان اینکه در روز‌های نخست کارم، کیوی دچار بحران بود، خاطر نشان کرد: برای بسته شدن کانال صادراتی کیوی در هند، تمام تلاشمان را کردیم تا ابهامات این کانال رفع شده و مناسبات اقتصادی از سر گرفته شد.

وی گفت: در زمینه مرکبات، ریل گذاری لازم را جهت ایجاد بازار صادراتی مناسب را انجام دادیم و با ایجاد شرکت تعاونی‌ها یک روند منسجم بابد در زمینه صادرات مرکبات انجام شود، زیرا بدون این روند منسجم جریانات پیچیده‌ای هستند که اجازه نمی‌دهند، بازار مرکبات ساماندهی شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: برای دستیابی بازار صادراتی باید پایانه صادرات داشته باشیم و این موضوع هم در حال پیگیری است.

وی درباره تنکابن هم گفت: محور توسعه در تنکابن متوقف است و نیازمند یک تحول بزرگ مدیریتی است.

حسینی پور درباره وضعیت دانشکده علوم پزشکی و استقرار آن در تنکابن اذعان داشت: یکسال زمان را با اختلافات موجود از دست دادیم و اگر این روند با کمک بزرگان و مذاکره حل نشود، این امتیاز نیز باطل می‌شود.

استاندار مازندران تاکید کرد: وقتی شما نمی‌توانید یک مسئله کوچک را باهم حل و فصل کنید، ما چه باید بکنیم.

این مسئول درباره انتخاب فرماندار هم گفت: اصرار تنکابن این بود که فرماندار بومی انتخاب شود و در این گذر افرادی هم معرفی شدند و در نهایت با جمع بندی جهات، حکمت داجلیری به این سمت منصوب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار