شهید قدس/ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا خبر داد؛

اعزام بیش از ۱۰۰۰ مازندرانی به زیارت مزار حاج «قاسم سلیمانی»

سرهنگ «صادقی» گفت: تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم مازندران برای زیارت مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۴۳۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰ - 08January 2024

اعزام بیش از ۱۰۰۰ مازندرانی به زیارت مزار حاج «قاسم سلیمانی»به گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، سرهنگ پاسدار «روح الله صادقی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی کرمان و محکوم کردن این حادثه، اظهار داشت: هر چند با این شهادت‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی پر بارتر می‌شود و به فرموده شهید القدس حاج «قاسم سلیمانی» قصاص این خون‌ها برچیده شدن رژیم کودک کش صهیونیستی است.

این مسئول در ادامه از اعزام کاروان‌های اردویی مکتب حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: تا پایان سال بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم مازندران برای زیارت مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی اعزام می‌شوند.

صادقی مدت این سفر معنوی را چهار روز اعلام کرد و ادامه داد: حضور بر سر مزار مطهر سردار شهید سلیمانی و شهدای هشت سال دفاع مقدس در کرمان، حضور در بیت الزهرای کرمان، بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کرمان و زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) از جمله برنامه‌های این اردو‌ها است.

وی به تلفیق اردو‌های راهیان مکتب حاج قاسم و راهیان پیشرفت اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا کاروان‌ها از نمایشگاه هوا و فضای تهران هم بازدید خواهند کرد.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا، با اشاره به اینکه اعزام‌های متمرکز ما به صورت اتوبوسی و خودرویی برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: ۱۲ دستگاه اتوبوس و یک تیم ۲۰ نفره دوچرخه سواری از مازندران برای شرکت در مراسم چهارمین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در قالب کاروان راهیان مکتب حاج قاسم به کرمان اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار