در نخستین جشنواره تجلیل از حکمرانان زن مطرح شد؛

مسئول امور بانوان مدرسه حکمرانی شهید بهشتی: دنبال ترسیم نقش زنان در حوزه حکمرانی هستیم

اصلانی گفت: دوره حکمرانی زنان در مدرسه حکمرانی شهید بهشتی تنها دوره‌ای است که با کسب اجازه از امام خامنه‌ای در مجموعه دانشگاه دفاع ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ - 08January 2024

مینو اصلانی: دنبال ترسیم نقش زنان در حوزه حکمرانی هستیمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مینو اصلانی» مسئول امور بانوان مدرسه حکمرانی شهید بهشتی امروز در نخستین جشنواره تجلیل از حکمرانان زن اظهار داشت: الگوی ما زنان حضرت زهرا (س) است که ما از این بابت به خود می‌بالیم، این جشنواره اولین جشنواره با موضوع زنان است که پیرو فرامین و رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

مسئول امور بانوان مدرسه حکمرانی شهید بهشتی گفت: رشد بی نظیر زنان در حوزه‌های علمی، سیاسی و اجتماعی در دوران بعد از انقلاب اسلامی زبانزد عام و خاص است و همگان بر این موضوع تاکید دارند. رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اخیرا به صراحت موضوع حکمرانی زنان را بیان فرمودند.

وی افرود: یکی از وظایف اصلی ما در مدرسه حکمرانی شهید بهشتی شناسایی توانمندی‌های خانم‌ها در حوزه حکمرانی است تا خانم‌های شایسته بتوانند در مناصب حاکمیتی حضور داشته باشند و نقش آفرینیشان بیش از پیش باشد.

اصلانی تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف ما این است که نحوه و چگونگی حضور بانوان در عرصه حکمرانی را ترسیم کنیم، زیرا، بسیاری از کشور‌های اسلامی به ویژه کشور‌های حوزه محور مقاومت نگاهشان به جمهوری اسلامی ایران است تا ببینند ما چگونه می‌خواهیم نقش زنان را در حوزه حکمرانی ترسیم کنیم.

مسئول امور بانوان مدرسه حکمرانی شهید بهشتی بیان داشت: دوره حکمرانی زنان در مدرسه حکمرانی شهید بهشتی تنها دوره‌ای است که با کسب اجازه از امام خامنه‌ای در مجموعه دانشگاه دفاع ملی برگزار می‌شود.

اصلانی در ادامه با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی بیان کرد: امروز در غزه دو میلیون نفر انسان بی گناه در حال قتل عام شدن هستند و متعاقب آن سکوت محض مدعیان حقوق بشر را شاهد هستیم که در نوع خود جز بزرگ‌ترین تناقضات محسوب می‌شود، امیدواریم هر چه سریع‌تر مردم مظلوم غزه بتوانند بر دشمن صهیونیستی-آمربکایی غلبه کنند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار