در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح: نرم‌افزارهای دیجیتال بستری برای آشنایی نسل جوان با حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس هستند

سردار عبداللهی گفت: نرم‌افزار‌هایی که با اشکال مختلف و ظواهری جوان‌پسند درخصوص مسائل مرتبط با دفاع مقدس تولید شده است، باعث آشنایی نوجوانان و جوانان با حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس می‌شود.
کد خبر: ۶۴۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱ - 08January 2024

عبداللهیسردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی ‌امنیتی دفاع‌پرس با اشاره به اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در عرصه فضای مجازی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس مطالب بسیار زیاد و تجربه‌های ارزشمندی را برای کشور و جوانان به ارمغان آورد و بر همین اساس، فرمانده معظم کل قوا تأکید کردند که تا صد‌ها سال باید از این تجارب استفاده شود.

سردار عبداللهی افزود: دستاوردهای ارائه‌شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این نمایشگاه، ارزشمند است. نرم‌افزار‌هایی که با اشکال مختلف و ظاهری نوجوان‌پسند و جوان‌پسند ارائه شده، مخاطبان زیادی پیدا خواهند کرد که این کار موجب می‌شود نوجوانان و جوانان با حماسه‌ها، فداکاری‌ها، عملیات‌ها و تاکتیک‌ها و تکنیک‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند؛ از این رو چنین اقداماتی تأثیرگذار است و جوانان را بیش از پیش با افتخارات و تاریخ کشور آشنا می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اقداماتی در جهت آشنایی همه سنین با فرهنگ دفاع مقدس انجام شده است که می‌تواند کامل‌تر شود؛ لذا نیاز است که همه مسئولان ذی‌ربط در این مسیر تلاش کنند.

بنابراین گزارش، نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روز شنبه (۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها