در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شد

سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ - 08January 2024

سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، از سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، تالار‌های هفت‌گانه موزه بر اساس عکاسی و فیلمبرداری ۳۶۰ درجه از طریق برنامه‌نویسی دیجیتال روی این سامانه پیاده‌سازی شده است. هر آنچه که مردم در بازدید حضوری در قالب فیلم و عکس به‌صورت زنده مشاهده می‌کنند از طریق تور مجازی در اختیار مخاطبین قرار داده شده تا از طریق اینترنت و فضای مجازی استفاده لازم را از سامانه بازدید مجازی تعاملی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ببرند.

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح روز شنبه (۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار