در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

بازدید سرلشکر باقری از غرفه مازندران در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از غرفه مازندران در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ - 08January 2024

بازدید سرلشکر باقری از غرفه مازندران در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز (دوشنبه) از غرفه مازندران در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در این بازدید سرلشکر باقری را همراهی کردند. 
 
نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، روز شنبه (۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار