رئیس شورای هیأت اندیشه‌ورز جامعه زنان کردستان:

ولایت اجتماعی زنان به عنوان یک مؤلفه اساسی کار شود

«کاظمی» گفت: اگر به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم توجه کنیم و با نگاه تحلیلانه‌ای این امر بررسی شود خواهیم دید که ولایت اجتماعی زنان باید به عنوان یک مؤلفه اساسی کار شود.
کد خبر: ۶۴۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 09January 2024

ولایت اجتماعی زنان به عنوان یک مؤلفه اساسی کار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «شمسی کاظمی» رئیس شورای هیأت اندیشه‌ورز جامعه زنان کردستان در جلسه هیئت اندیشه‌ورز که با حضور بانوان ادارات در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تنها نظامی که مردم‌سالاری دینی دارد نظام جمهوری اسلامی است که حضور در انتخابات یعنی اقتدار و شکوه ملت است.

وی افزود: با توجه به تبلیغات دشمن و ایجاد یاس در بین مردم، لازم است از قلمرو جهاد تبیین حقایق و خدمات نظام جمهوری اسلامی انعکاس و موفقیت‌های دولت را اطلاع‌رسانی کنیم.

کاظمی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ متوجه خواهیم شد که نظام جمهوری اسلامی ایران تنها مدلی است که امام راحل (ره) با جمهوریت و اسلامیت آن را مطرح کردند و در این راستا دشمن مأموریت پیدا کرد تا به آن ضربه بزند.

وی با بیان اینکه باید مطالبه‌گری از دستگاه‌های قضائی در برخورد با بی‌حجابی انجام شود، گفت: الگو‌هایی مانند حضرت زهرا (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س)، الگو‌های مترقی و متعالی از جنس ولایت اجتماعی هستند.

رئیس شورای هیأت اندیشه‌ورز جامعه زنان کردستان خاطرنشان کرد: بانوان الگوی ما همگی زنانی بودند که خانه و خانواده، بستر اصلی فعالیتشان بوده، اما خانه و خانواده آن‌ها امتداد اجتماعی داشته و از بستر خانواده توانسته‌اند حرکت‌های اجتماعی را شکل دهند و مرجعیت اجتماعی پیدا کنند.

وی ادامه داد: اگر به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی هم توجه کنیم و با نگاه تحلیلانه‌ای این امر بررسی شود خواهیم دید که ولایت اجتماعی زنان باید به عنوان یک مؤلفه اساسی کار شود.

کاظمی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی زنان را معماران ایران و مؤثر در تحولات تاریخی، اجتماعی و سیاسی معرفی می‌کنند و همین نگاه متعالی نسبت به زن و معرفی مدلی جدید از حضور اجتماعی زن به جهان باعث شد تا گفتمان انقلاب اسلامی، مباحث جدیدی را بیان کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار