حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در سخنانی؛

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: انتخابات آزمون سنجش وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی است

دستیار وزیر اطلاعات گفت: نخستین آزمون رسمی سنجش وفاداری مردم به نظام پس از اغتشاشات و نخستین آزمون کارآمدی مسئولان اجرائی در عملیات گسترده انتخابات است.
کد خبر: ۶۴۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴ - 09January 2024

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: انتخابات آزمون سنجش وفاداری مردم به نظام مقدس اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در همایش «رسانه و انتخابات» که با حضور مسئولان ارشد استان و رسانه‌ها امروز در صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد اظهار داشت: انتخابات جایگاه رفیع و مظهر نمایش قدرت مردم در ساختار سیاسی است.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال گفت: این انتخابات در بحرانی‌ترین شرایط سیاسی دنیا برگزار خواهد شد و همچنین نخستین آزمون رسمی سنجش وفاداری مردم به نظام پس از اغتشاشات و نخستین آزمون کارآمدی مسئولان اجرائی در عملیات گسترده انتخابات است.

دستیار وزیر اطلاعات با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات اسفند ماه افزود: انتخابات جزو حقوق عمومی مردم است و با داشتن دو رکن دین و مردم ان‌شاءالله حضور گسترده‌ای را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: تمرکز بیش از پیش بر انتخابات پیش رو و شرایط خاص حاکم بر نظام بین‌الملل از موضوعات دیگر اهمیت انتخابات است که همه باید در مشارکت بیشتر مردم تلاش کنند.

وی بیان داشت: انتخابات به‌عنوان مرز حرم الهی، محل تسویه حساب و یا تحمیل اراده حزب یا گروه خاصی نیست. امیدواریم این رویداد سیاسی با همت مردم و تلاش و تبیین رسانه‌ها با مشارکت بالای مردم انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار