حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور در انتخابات مجاهدت سیاسی است

کریمی قدوسی گفت: دشمن همواره سعی دارد که اعتماد مردم را ضعیف کند و تجلی این ضعف را در صندوق‌های رأی نشان دهد. بر همین اساس؛ اختصاص یک ساعت برای حضور در حوزه اخذ رای و شرکت در انتخابات چه بسا فضیلت آن از رزمنده‌ آرپی‌جی‌زن در خط مقدم در نزد خداوند کمتر نباشد.
کد خبر: ۶۴۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ - 18January 2024

نماینده مجلس شورای اسلامی: حضور در انتخابات مجاهدت سیاسی است«جواد کریمی قدوسی» نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در استان خراسان رضوی، اظهار داشت: از نخستین روزی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و سپس کشور درگیر جنگ تحمیلی شد؛ حضرت امام خمینی (ره) حضور مردم در دفاع مقدس و شرکت در انتخابات را با یکدیگر برابر می‌دانستند چراکه حضور در جبهه‌ها؛ جنبه دفاعی، امنیتی و نظامی داشت و حضور پای صندوق‌های رای دفاع سیاسی بوده و هست.

وی افزود: صندوق رأی؛ یعنی دولت، انتخاب رئیس جمهور، وزرا و استانداران، استخدام، گزینش، دافعه، جاذبه، خلق پول و تجارت و مواردی از این دست که پشتوانه دفاعی و امنیتی کشور خواهند بود. در جمهوری اسلامی ایران مردم‌سالاری دینی، ذات نظام مقدس اسلامی است؛ بر همین اساس این مهم را به دست مردم سپرده و تاکنون صادقانه از آرای مردم صیانت کرده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از دیدگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ تشریفاتی نیست. امامین انقلاب اسلامی همواره به این مهم اشاره داشته و دارند که مردم ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی هستند و خود باید سرنوشتشان را با حضور موثر در عرصه انتخابات تعیین کنند.

کریمی قدوسی یادآور شد: در هیچ شرایطی و برای هیچ کس مجوزی مبنی بر اینکه در انتخابات شرکت نکند وجود ندارد؛ بر همین اساس با توجه به تحولات مثبتی که در منطقه غرب آسیا و جهان رخ داده، باید مردم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در پایان صحبت خود تأکید کرد: دشمن همواره سعی دارد که اعتماد مردم را ضعیف کند و تجلی این ضعف را در صندوق‌های رأی نشان دهد. بر همین اساس؛ اختصاص یک ساعت برای حضور در حوزه اخذ رای و شرکت در انتخابات چه بسا فضیلت آن از رزمنده‌ آرپی‌جی‌زن در خط مقدم در نزد خداوند کمتر نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها