فرماندار شهرستان بوئین زهرا؛

خدمت به مردم، بهترین راه افزایش مشارکت در انتخابات است

رامندی گفت: خدمت به مردم یکی از راهکار‌های امیدآفرینی در مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات است.
کد خبر: ۶۴۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ - 09January 2024

خدمت به مردم، بهترین راه مشارکت حداکثری در انتخابات است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «محمد ادیب رامندی» فرماندار شهرستان بوئین زهرا، در برنامه جهاد تبیین و جلسه شورای اداری فرمانداری شهرستان بوئین زهرا به موضوع انتخابات اسفندماه اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به چهار موضوع مهم امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات تأکید کردند و بدون شک امنیت و سلامت، مقدمه مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در انتخابات است. همه مدیران دستگاه‌های اجرائی باید در راستای منویات مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری در انتخابات سعی و تلاش مضاعف داشته باشند.

وی در ادامه افزود: مدیران شهرستان در تمام سطوح، با ارائه خدمت شایسته و مفید جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تلاش نمایند و ارائه خدمات مؤثر و مفید باعث دلگرمی و امیدواری مردم می‌شود و همین دلگرمی باعث مشارکت حداکثری در انتخابات خواهد شد.

ادیب رامندی، خدمت به مردم را بهترین راه مشارکت حداکثری در انتخابات دانست و گفت: برگزاری انتخابات سالم، سبب ارتقاء اعتماد و دلبستگی مردم به نظام و رهبری می‌شود و همه افرادی که متولی برگزاری انتخابات هستند، موظفند با رعایت بی‌طرفی و عدم جانبداری از نامزدها، سلامت انتخابات را تضمین کنند. با توجه به ترفند‌های دشمن در ناامید کردن مردم، جهاد تبیین و بیان خدمات ارزشمند دولت یکی از راهکار‌های امید آفرینی در مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات است و خدمت به مردم، بهترین راه مشارکت حداکثری در انتخابات است و همه مدیران باید در این راستای فعالیت کنند.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود به نقش دولت سیزدهم در توسعه همه جانبه شهرستان و نقش آن در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و بیان داشت: در ایام پیش رو کلنگ چندین طرح بزرگ بر زمین زده خواهد شد، استقرار شرکت تولیدی کاشی و سرامیک ایفا با اشتغال ۲۰۰۰ نفری در بخش مرکزی، شهرک انرژی خورشیدی هزار هکتاری در بخش شال، شهرک کیف و کفش دانسفهان، افتتاح گمرک شهرک چرم سازی، افتتاح درمانگاه شبانه روزی ارداق، زیرگذر آراسنج و بهسازی محور متصل به آن، افتتاح کتابخانه سگزآباد و آبگیری سدبالاخانلو، گوشه‌ای از خدمات دولت سیزدهم است که ان‌شاءالله به زودی به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار