فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی:

دو قطبی کردن «شیعه و سنی» هدف استکبار است

امیر سرتیپ دوم «حدادی سامانی» گفت: تغییر «اسلام و صهیونیست» به دوقطبی کردن «شیعه و سنی» هدف استکبار است.  
کد خبر: ۶۴۴۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ - 10January 2024

دوگانه «شیعه» و «سنی» به جای «مسلمان» و «صهیونیست» هدف استکبار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «علی حدادی سامانی» امروز (چهارشنبه) در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان و تسلیت شهادت جمعی از زائران شهید سلیمانی، اظهار داشت: استکبار جهانی با شکل گیری داعش و دوقطبی کردن شیعه و سنی به دنبال تغییر سیاست اسلام لیه صهیونیست تشکل خاورمیانه جدید بود که با ابتکارات سیدالشهدای مقاومت؛ سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش این نقشه شوم نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه جانفشانی شهدای مدافع حرم به حذف حکومت داعش در کشورهای عراق و سوریه منجر شد، گفت: آنچه از بین نرفته است تفکر داعش در عده‌ای فریب خورده است که گاهی منجر به اقدامات تروریستی در جهان اسلام می‌شود و باعث ریخته شدن خون انسان‌هایی بی‌گناه می‌شود. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در بخش دیگری از سخنرانی خود با اشاره به شهادت شهید منصور ستاری در دی سال ۱۳۷۳ ادامه داد: وقتی شهید ستاری در سال ۱۳۶۵ فرماندهی نیروی هوایی را بر عهده گرفت با انبوهی از تجهیزات غیر عملیاتی در این نیرو مواجه شد.

وی در بیان دلیل این موضوع افزود: اولین و مهمترین سد دفاعی در مقابل نفوذ و پیشروی ماشین جنگی دشمن بعثی  همین هواپیماهای جنگنده نیروی هوایی بود که از اولین روز شروع جنگ ماموریت خود را آغاز کردند و همین امر موجب شده بود تعداد زیادی از هواپیماها مورد اصابت قرار گیرند.

وی ویژگی‌هایی همچون دانش محوری، دوراندیشی، اعتماد به توان داخلی، دلسوزی و اقتدار را جزء ویژگی‌های این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: شهید ستاری انحصار را از بسیاری از شرکت های بازآماد و نگهداری هواپیما گرفت و باعث موفقیت های شرکت اوج بر پایه تکیه بر توان داخلی کشور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار