در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کرد

حجت‌الاسلام «خسروپناه» از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۴۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ - 10January 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، صبح امروز (چهارشنبه) از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کرد

«علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بازدید، حجت‌الاسلام خسروپناه را همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  از ۱۶ تا ۲۰ دی در ساختمان شهدا موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است.

انتهای پیام/ ۲۱۷

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار