در دیدار با خانواده شهید اقرع؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: معرفت نسبت به پیام شهدا، راه شهیدان را تداوم می‌بخشد

سردار تقوی گفت: پایمردی در مسیری که شهیدان در آن گام برداشتند تکلیف خطیری است که با درایت و شناخت پیام شهدا معنا پیدا می‌کند و در این مسیر رشادت، صلابت و استقامت شهدا و خانواده شهیدان درس‌های بزرگی هستند که باید سرمشق زندگی امروز ما در حراست از ایران اسلامی باشد.
کد خبر: ۶۴۴۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 10January 2024

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: معرفت نسبت به پیام شهدا، راه شهیدان را تداوم می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با حضور در منزل با حضور در منزل ستوان‌یکم شهید «مهران اقرع» از شهدای مرزبانی با پدر و مادر این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تقوی در این دیدار اظهار داشت: عزت و عظمت انقلاب اسلامی و اقتدار ایران بزرگ مرهون جانفشانی شهدایی است که برای سربلندی این نظام و دفاع از حقوق مردم و خاک کشور عزیزمان هستی خود را نثار کردند.

وی افزود: پایمردی در امتداد راه شهیدان یک تکلیف خطیر است که با درایت و شناخت پیام شهدا معنا پیدا می‌کند و در این مسیر رشادت، صلابت و استقامت شهدا و خانواده شهیدان درس‌های بزرگی هستند که باید سرمشق زندگی امروز ما در حفظ و پایداری امنیت و اقتدار کشورمان باشد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی گفت: شهدا هستی خود را نثار امنیت و آرامش جامعه کردند و خانواده‌های معظم آن‌ها با بردباری و صبر، الگو‌های راستین اثبات حرکت مسیر انقلاب اسلامی در امتداد نهضت حسینی هستند.

سردار تقوی خدمت به خانواده معظم شهدا را توفیقی بزرگ و وظیفه‌ای سنگین برشمرد و بر اهتمام جدی در این عرصه تاکید کرد.

ستوان‌یکم «مهران اقرع» جمعی مرزبانی جمهوری اسلامی ۱۸ خرداد ۱۳۷۱ در «مشهد» متولد شد و سرانجام ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ در حین پایش نوار مرزی در منطقه نگور استان سیستان و بلوچستان به همراه جمع دیگری از نیروهای مرزبانی توسط گروهک جیش‌الظلم به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار