در دیدار با مدیر عالی حرم مطهر رضوی؛

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: احساس امنیت زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) بزرگترین افتخار پلیس رضوی

سردار تقوی خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را یک توفیق الهی و بزرگترین افتخار پلیس برشمرد.
کد خبر: ۶۴۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴ - 24January 2024

فرمانده انتظامی خراسان رضوی: احساس امنیت زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) بزرگترین افتخار پلیس رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با «رضا خوراکیان» مدیر عالی حرم مطهر رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار تقوی در این دیدار اعیاد ماه رجب، به ویژه ولادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و انتصاب خوراکیان را به مدیریت عالی حرم مطهر رضوی تبریک گفت.

وی در ادامه با اشاره به اهتمام جدی پلیس برای خدمت در مسیر برقراری نظم و امنیت شهر مقدس مشهد و استان خراسان رضوی اظهار داشت: احساس امنیت و آرامش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) توفیقی الهی و بزرگترین افتخار پلیس رضوی است.

وی افزود: مشارکت فعال شهروندان و تعامل هدفمند مسئولان دلسوز در پشتیبانی و همگامی با پلیس خدمتگزار، نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای احساس آرامش و پایایی نظم و امنیت دارد.

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای آیین معنوی بدرقه سربازان غیرتمند با حضور خادمان و متبرک شدن به عطر رضوی با بهره‌مندی از پرچم آستان قدس رضوی می‌تواند به جوانانی که لباس خدمت مقدس به تن کرده‌اند و خانواده‌های آن‌ها آرامش خاطر ببخشد و خاطره‌ای معنوی و به یاد ماندنی برای آن‌ها به یادگار بگذارد.

خوراکیان نیز در این دیدار با تبریک اعیاد پیش رو گفت: مردم ایران اسلامی و زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) قدرشناس جانفشانی و حماسه خدمتگزاری پلیس مقتدر هستند و سازمان انتظامی با پرچمداری ولایت و پاسداری از حقوق شهروندان و دفاع جانانه در راه امنیت این عزت و محبوبیت را از آن خود کرده است.

وی تاکید کرد: برنامه‌های اجرایی برای خدمت بایسته و شایسته به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی پیش‌بینی شده که حضور پلیس در این عرصه بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار