فرمانده انتظامی خراسان رضوی مطرح کرد؛

بصیرت و معرفت دانش‌بنیان، معیار توسعه پلیس هوشمند

سردار تقوی بر ضرورت توجه به بصیرت و معرفت دانش‌بنیان به عنوان معیار توسعه پلیس هوشمند تاکید کرد.
کد خبر: ۶۴۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 03January 2024

بصیرت و معرفت دانش‌بنیان، معیار توسعه پلیس هوشمندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی غیرتمرکزی استانی فرماندهان و مدیران پلیس رضوی اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی و امنیت حاکم بر کشور مقتدر ما به برکت خون شهیدان، دعای خیر پدران و مادران شهدا و تلاش و مجاهدت پاسداران ولایت و خدمتگزاران مردم حاصل شده است.

وی افزود: توفیق داریم دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی غیرتمرکزی استانی فرماندهان و مدیران پلیس رضوی را برگزار کنیم. امیدواریم در این عرصه بتوانیم برای ادای تکلیف در مسیر جهاد تبیین و روشنگری که تکلیفی خطیر است پیشگام و ثابت قدم باشیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در سخنان خود به اهمیت رسالت و مسئولیت پلیس برای خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: برایند و فرایند خدمتگزاری و کسب رضایت مردم بزرگترین افتخار پلیس بوده و در این عرصه حرفه‌ای‌گرایی، مهارت‌اندوزی و روزآمدی برای نبوغ و کارآمدی بسیار حائز اهمیت است.

در ابتدای آیین افتتاحیه دوره رشد و تعالی معنوی و بصیرتی غیرتمرکزی استانی فرماندهان و مدیران پلیس رضوی، سرهنگ «علیرضا حاجی‌حسینی» معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های توسعه‌ای پیش‌رو ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار