نامه سرگشاده مبارزان حزب‌الله خطاب به سید حسن نصرالله

عناصر حزب‌الله در نامه‌ای مملو از عشق و محبت به دبیرکل این حزب، نسبت به تقدیر و دعا برای آن‌ها در سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۶۴۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰ - 10January 2024

نامه سرگشاده مبارزان حزب‌الله خطاب به سید حسن نصراللهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در نامه‌ای سرگشاده به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نسبت به پیام اخیر ایشان در سخنرانی هفته قبل به مبارزان حزب‌الله لبنان واکنش نشان دادند.

مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در این نامه که بعد از گذشت سه ماه از آغاز عملیات مقاومت در طول مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی در حمایت از مردم و مقاومت غزه و همچنین واکنش به تجاوز‌های رژیم صهیونیستی ضد اراضی لبنان صورت گرفته، عشق و محبت خود را نسبت به سید حسن نصرالله اعلام کرده و در عنوان نامه خود نوشتند «ای حضرت عشق و‌ای پدر مجاهدین و شهدا با سلام و احترام.» آن‌ها در این نامه تاکید کردند که دعای سید حسن نصرالله پشتیبان آنان و یاری کننده آن‌ها در عرصه میدانی است.

نیرو‌های حزب الله لبنان در این نامه نوشتند که شجاعت و جرأت را از سید و دوست خود فرا گرفته‌اند و آن‌ها سربازان سید هستند که جان خود را به امانت به خداوند سپرده اند و آن‌ها برای حفظ وصیت شهدا کاملاً امانتدار هستند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود خطاب به عناصر مقاومت در جبهه جنوبی که در شرایط سختی مبارزه می‌کنند، از آن‌ها تشکر و قدردانی و تکریم کرده و از خداوند متعال ثبات قدم و پیروزی برای آن‌ها مسئلت و ابراز امیدواری کرد که تیر‌های آن‌ها به اهداف مورد نظر اصابت کند و بتوانند با خون خود و شب زنده داری‌ها و خستگی‌های روزانه پیروزی را برای لبنان و فلسطین و تمام امت اسلامی به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار