استاندار خراسان رضوی:

اشتراکات فرهنگی و مذهبی ارتباط ایران و پاکستان را تحکیم می‌بخشد

نظری گفت: خیل عظیم زائران پاکستانی امام رضا (ع) به دلیل اشتراکات فرهنگی و مذهبی و عشقی که نسبت به آن حضرت دارند و همچنین به دلیل اینکه از مسیری طولانی برای زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند از زائران مورد علاقه مردم مشهد هستند.
کد خبر: ۶۴۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 10January 2024

اشتراکات فرهنگی و مذهبی ارتباط ایران و پاکستان را تحکیم می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در دیدار با «محمد شهریار» سرکنسول پاکستان در مشهد اظهار داشت: خیل عظیم زائران پاکستانی امام رضا (ع) به دلیل اشتراکات فرهنگی و مذهبی و عشقشان به آن حضرت و همچنین به دلیل اینکه از مسیری طولانی برای زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند از زائران مورد علاقه مردم مشهد هستند.

وی افزود: احساس نزدیکی بسیاری بین ۲ ملت ایران و پاکستان وجود دارد و روابط خوب ۲ کشور امکان همکاری و ارتقا در تمام زمینه‌ها را فراهم کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: موقعیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در کشور پاکستان وجود دارد و همچنین جمهوری اسلامی ایران نیز از ظرفیت‌های بی‌شماری برخوردار است که با هم‌افزایی و تعامل می‌توان در راستای گسترش روابط استفاده کرد.

شهریار نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی با جمهوری اسلامی ایران در پی حمله تروریستی اخیر در کرمان گفت: حمله تروریستی رخ داده در شهر کرمان را محکوم و با قربانیان این حادثه تلخ ابراز همدردی می‌کنیم.

سرکنسول کشور پاکستان در مشهد ضمن تاکید بر گسترش روابط میان ۲ کشور در حوزه‌های گوناگون ادامه داد: کمک به زائران پاکستانی از جمله خدمات کنسولگری پاکستان در مشهد است که همواره دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار