استاندار خراسان رضوی خبر داد؛

سازماندهی جامعه نخبگان کارآفرین خراسان رضوی

نظری از حمایت و سازماندهی کارآفرینان جوان دانشگاهی استان خراسان رضوی مبتنی بر نیازمندی‌ها، خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ - 13January 2024

سازماندهی جامعه نخبگان کارآفرین خراسان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست قرارگاه صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی به ریاست «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی امروز در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

نظری در این نشست با اشاره به مصوبات این جلسه و تاکید بر ضرورت توسعه متوازن استان، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در قرارگاه صمت استان دنبال می‌شود، توسعه متوازن مبتنی بر نیازها و ظرفیت‌ها است.

وی با بیان اینکه نیاز بازار کار استان مجتمع‌های صنفی و تولیدی است، افزود: مبتنی بر این مجتمع‌های صنفی و تولیدی می‌توان، کارگاه‌های متوسط و کوچک را سازماندهی، توسعه و هزینه‌های آن‌ها را کاهش داد.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد، شهرک‌های صنفی و تولیدی تخصصی-صنعتی در این قالب تعبیه شوند. به طور مثال شهرک تخصصی سنگ، شهرک تخصصی برق و الکترونیک و شهرک تخصصی فناوری در دست مشاور هستند تا تعبیه مکان آن‌ها و موضوعات پیرامونشان دنبال شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: این نگاهی است که در سطح استان وجود دارد و بنا است در شهرستان‌ها و مشهد به شکل توسعه متوازن دنبال شود.

نظری با اشاره به ظرفیت فارغ‌التحصیلان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنا است اشتغال مبتنی بر نیازمندی‌های استان فراهم شود. در این راستا ایجاد ظرفیت‌های شغلی مبتنی بر نیروی کار متخصص در استان و ساماندهی این افراد به همراه متخصصین مد نظر قرار دارد. بر این اساس کارآفرینان جوان دانشگاهی طی این قالب به نوعی در استان حمایت و سازماندهی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار