حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار خراسان رضوی:

رسانه‌ها بسترساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات هستند

نظری گفت: رسانه‌ها در زمینه افزایش مشارکت مردم و همچنین سلامت انتخابات، نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.
کد خبر: ۶۴۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 11January 2024

رسانه‌ها بسترساز افزایش مشارکت مردم در انتخابات هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» استاندار خراسان رضوی در نشست ستاد انتخابات استان خراسان رضوی که روز گذشته برگزار شد با اشاره به توجه حداکثری به موضوع مشارکت و سلامت انتخابات، اظهار داشت: رسانه‌ها در زمینه افزایش مشارکت مردم و همچنین سلامت انتخابات، نقش مهمی می‌توانند ایفا کنند.

وی افزود: تلاش ارزشمند رسانه‌ها در گذشته و امروز بر کسی پوشیده نیست لذا شایسته است که در ستاد انتخابات نیز به این تلاش ارج نهاده شود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هم اینک نیز رسانه‌های استان، تلاش ارزشمندی برای تبیین و مشارکت مردمی در انتخابات آغاز کرده‌اند و ستاد انتخابات باید پس از ۱۱ اسفندماه و برگزاری انتخابات، از رسانه‌ها و فعالان خبری و رسانه‌ای برتر استان قدردانی کند.

این مقام مسئول گفت: در تمامی حوزه‌های انتخابیه برای سلامت برگزاری انتخابات نهایت حساسیت وجود دارد و ستاد باید با رصد دقیق از عملکرد کارمندان دولت در استان براساس شیوه‌نامه‌ها مطمئن شده و نسبت به لغزش‌ها برخورد کند.

نظری خواستار برگزاری جلسات موضوعی با حضور اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات برای رصد، بررسی و گرفتن تصمیمات به موقع برای برگزاری انتخابات بدون هیچگونه چالشی شد و از معاون سیاسی استاندار خواست تا آخرین وضعیت آمادگی کمیته‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

وی تصریح کرد: اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی همکاری خوبی را با رسانه‌ها آغاز کرده است و باید طرح‌های مردمی در این حوزه طراحی و کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات برای اجرایی کردن آن تلاش کند.

استاندار خراسان رضوی در این نشست فعالیت‌های انجام شده در کمیته‌های مختلف ستاد انتخابات استان را بررسی و با شنیدن گزارش‌ها، آخرین تصمیمات برای رفع چالش‌های کاری در این حوزه را اعلام کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان خراسان رضوی دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار