در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: دفاع مقدس را یک بستر تاریخی هشت ساله نبینیم/ دفاع مقدس زیست جهان جدیدی برای رسیدن به تعالی است

حجت‌الاسلام خسروپناه گفت: نباید دفاع مقدس را یک بستر تاریخی هشت ساله ببینیم؛ دفاع مقدس چارچوب معرفتی و زیست جهان جدیدی است که می‌تواند ما را در همه عرصه‌ها به‌ویژه عرصه‌های امنیتی، نظام، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... مدد برساند.
کد خبر: ۶۴۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 10January 2024

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سنگین و گسترده است/ نباید دفاع مقدس را یک بستر تاریخی هشت ساله ببینیمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، اظهار داشت: هر جا پیشرفتی در حوزه علم و فناوری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی داشته‌ایم به خاطر این است که زیست جهان دفاع مقدس را پذیرفته‌ایم و در این زیست تنفس کرده‌ایم.

مطالب بیشتر:
**دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تبدیل تجربیات دفاع مقدس به نظریه‌پردازی علمی/ ضرورت بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در تبیین ابعاد دفاع مقدس/ احداث موزه‌های دفاع مقدس اقدام بسیار ارزشمندی است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه، ترویج و تبیین دفاع مقدس در توسعه و پیشرفت بخش‌های مختلف تاثیرگذار خواهد بود، گفت: نباید دفاع مقدس را یک بستر تاریخی هشت ساله ببینیم؛ دفاع مقدس چارچوب معرفتی و زیست جهان جدیدی است که می‌تواند ما را در همه عرصه‌ها به‌ویژه عرصه‌های امنیتی، نظام، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... مدد برساند.

حجت‌الاسلام خسروپناه در پایان خاطرنشان کرد: مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حفظ دستاوردها و ترویج فرهنگ دفاع مقدس بسیار سنگین و گسترده است که الحمدالله تا کنون موفق عمل کرده است.

«همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که از روز شنبه (۱۶ دی) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده است، امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار