در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

امیر سرتیپ سهرابی: انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس با بهره‌مندی از ابزار هنر و فناوری‌های نوین/ فعالیت مراکز فرهنگی در فضای مجازی ضروری است

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس با بهره‌مندی از ابزار هنر و فناوری‌های نوین گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر همین اساس با بهره‌گیری از ابعاد مختلف هنری به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
کد خبر: ۶۴۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 10January 2024

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: بهره‌گیری از فضای مجازی در نشر آثار دفاع مقدس یکی از برنامه‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است

امیر سرتیپ «نبی سهرابی» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با بیان اینکه بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید از ابزار هنر به بهترین شکل بهره‌گیری کنیم و آنچه به‌وسیله هنر منتقل شود ماندگار خواهد شد، اظهار داشت: باید با توجه به علایق جوانان و نوجوانان بتوانیم با ساخت فیلم و سریال، کتاب صوتی و ... فرهنگ و آثار دفاع مقدس را به نسل امروز و آینده منتقل کنیم.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ارزش‌های دفاع مقدس افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر همین اساس با بهره‌گیری از ابعاد مختلف هنری به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

امیر سهرابی با بیان اینکه امروز جوانان و نوجوانان استقبال زیادی از فضای مجازی دارند، گفت: حضور و فعالیت مجموعه‌ها و مراکز فرهنگی انقلاب اسلامی همچون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی ضروری و نیاز مبرم امروز جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز بر همین اساس وارد میدان شده است که برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی گواه بر این موضوع است.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ارزش‌های دفاع مقدس، با تمجید از عملکرد و فعالیت گسترده ادارات کل این بنیاد در سراسر کشور در حوزه فضای مجازی و بهره‌برداری از فناوری‌های نوین در جهت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس و حمایت سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برگزاری نمایشگاه دستاوردهای فضای مجازی گفت: دست‌اندرکاران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اقصی‌نقاط کشور، با تلاش‌ جهادی خود، تولیدات بسیار ارزشمندی را با بهره‌گیری از نخبگان به این‌ نمایشگاه آوردند که نوید از تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور موثر در فضای مجازی و نهضت صدبرابری کردن تولیدات دفاع مقدس دارد. 

امیر سهرابی در پایان با اشاره به بازدید سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از این نمایشگاه گفت: بحمدالله تولیدات این نمایشگاه مورد تایید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و دیگر مسئولان، مقامات و مدیران کشوری و لشکری قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ «همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» و همزمان «نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که از روز شنبه (۱۶ دی) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز به کار کرده است، امروز (چهارشنبه ۲۰ دی) به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار