شهید قدس/ معاون رئیس جمهور در امور مجلس:

سردار سلیمانی یک مدرسه انسان‌ساز است

حسینی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، گفت: امیدواریم بتوانیم راه سردار سلیمانی که یک مدرسه انسان ساز است، ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۴۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱ - 11January 2024

بیش از ۱۰۰ دولت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم هفتیمن روز شهادت شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه باعث اندوه همگان مخصوصا اعضای هیئت دولت شد.

وی هدف حضور خود در کرمان را عرض تسلیت و تسلی خاطر خانواده شهدا و مردم کرمان دانست و در ادامه با اشاره به حضور برخی از اعضای هیئت دولت بیان کرد: وظیفه خود می‌دانم که به دیدار خانوداه شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برویم و اعلام کنیم که در کنار آنان هستیم.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با روحیه مصمم تری از مکتب حاج قاسم سلیمانی تبعیت شود و کسانی که این جنایت را انجام دادند باید هر چه سریعتر به مجازات عملشان برسند.

وی درباره بررسی حادثه و تصمیمات اتخاذ شده نیز گفت: مسئولین اطلاعات، امنیت و وزارت کشور و استاندار کرمان پیگیر هستند و موضوع را با جدیت دنبال می‌کنند و دستگیری‌های متعددی در این زمینه داشته ایم و خواسته خانواده‌ها شهدا نیز است.

حسینی در جمع خانواده شهدا نیز اظهار کرد: امروز همه ایران، جبهه مقاومت و مسلمانان در سوگ این شهدا داغدار هستند و حادثه بسیار تلخ و ناگواری است.

وی با یادآوری حوادث و ترور‌های انجام شده از ابتدای انقلاب تاکنون افزود: ملتی که خواستند در مسیر حق گام بردارند، همواره شیاطین در کمین آن‌ها بودند و چنین اتفاقاتی رخ داده است.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحیه مقاومت باعث شده علی رغم همه کینه‌ها و دشمنی ها، ملت ایران مقاوم بایستد.

وی با بیان اینکه این شهدا دوستدار سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بودند، ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی همه عمر خود را در راه دفاع از مظلوم، جهاد فی سبیل الله و دفاع از مظلومان خرج کرد و محبوب دل‌ها شد.

حسینی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم راه سردار سلیمانی که یک مدرسه انسان ساز است، ادامه دهیم.

وی با اشاره به محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توسط دولت‌های مختلف بیان داشت: بیش از ۱۰۰ دولت در دنیا و مجامع جهانی این حادثه را محکوم کردند و این بی سابقه است و هیچ توجیحی ندارد که انسان‌های خبیثی به نفع آمریکا و صهیونیست‌ها این چنین جنایتی را انجام دهند و در این حادثه کودکان، زنان و افراد مسن به شهادت رسیده اند.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم همه کسانی که دستشان به این جنایت آلوده شد و آمران هر چه زودتر به سزای عملشان برسند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار