وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مادران شهدا و همسران جانبازان الگوهای همیشگی ایثار در جامعه هستند

اسماعیلی با تاکید براینکه مادران شهدا و همسران جانبازان الگوهای همیشگی ایثار در جامعه هستند، گفت: رویکرد ما در حوزه فرهنگ و هنر باید تعالی جایگاه خانواده و مادر باشد و همه تولیدات هنری باید این گذاره را تقویت کند.
کد خبر: ۶۴۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 13January 2024

مادران شهدا و همسران جانبازان الگوهای همیشگی ایثار در جامعه هستندبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درمراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن اظهار داشت: رویکرد ما در حوزه فرهنگ و هنر باید تعالی جایگاه خانواده و مادر باشد و همه تولیدات هنری باید این گذاره را تقویت کند.

وی تصریح کرد: هنرمندان ما باید همت کنند که ریشه های اصیل بومی و اجتماعی را در آثارشان به نمایش بگذارند نباید تحت تاثیر القائات رسانه ای، فرهنگی و هنری وارداتی قرار بگیریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید براینکه مادران شهدا و همسران جانبازان الگوهای همیشگی ایثار در جامعه هستند و ما در حوزه فرهنگ و هنر در قبال آنها کم کاری کرده ایم، گفت: مراسم گرامیداشت مقام مادر و روز زن امروز شنبه (۲۳ دی) با حضور محمد‌مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی و عاطفه خادمی مشاور اجتماعی وزیر در محل تالار وحدت برگزار شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار