رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا مطرح کرد؛

عزم پلیس در برخورد با مفاسد اقتصادی/ توقیف ۱۰۶۹ دستگاه خودروی قاچاق

سردار رحیمی از توقیف هزار و ۶۹ دستگاه خودروی قاچاق طی سه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ - 13January 2024

عزم پلیس در برخورد با مفاسد اقتصادی/ توقیف ۱۰۶۹ دستگاه خودروی قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای هجدهمین طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با اولویت کالا‌های ممنوعه، کالای اساسی، کالای دخانی، گمرکی و…، اظهار داشت: این طرح به مدت سه روز در سطح کشور اجرا شد که در اجرای آن استان‌های فارس، اصفهان و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود اختصاص دادند.

سردار رحیمی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۵۴۸ میلیارد تومان، بیان داشت: در اجرای این طرح هزار و ۶۹ دستگاه خودرو توقیف شد که از این تعداد ۷۱۲ خودرو مربوط به خودرو‌های شوتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی طرح‌های مختلف سراسری، منطقه‌ای و استانی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح هزار و ۳۱۴ فقره پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح از ظرفیت مرزبانی و سایر پلیس‌های تخصصی بهره گرفته شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تاکید بر اینکه عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است و در مسیر دفاع از حقوق مردم در اجرای مأموریت‌های خود مقتدرانه به میدان آمده است، اظهار داشت: پلیس امروز با هم افزایی و جلب مشارکت‌های مردمی به دنبال تقویت امنیت اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار