رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

امنیت خط قرمز پلیس/ خدمت به مردم توفیقی الهی برای فراجا است

سردار رحیمی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است ضمن اینکه تحركات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباش‌گری و قانون‌شكنی، پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷ - 08February 2024

خدمت به مردم توفیقی الهی برای فراجا/ امنیت خط قرمز پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در بازدید از فرماندهی انتظامی  شهرستان نیشابور اظهار داشت: ماموران پلیس در مسیر خدمت به مردم و حفظ و پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند و در این مسیر ثابت کرده‌اند که هر لحظه آماده جانفشانی و ایثار هستند که نمونه بارز آن شهدای عظیم الشان و والامقام کارکنان انقلابی فراجا است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی و رضایت از تلا‌ش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته همکاران خود در بخش‌های مختلف فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور، افزود: سازمان انتظامی به عنوان پلیسی مردمی و ولایی در سرتاسر این نظام مقدس، خدمت به مردم را توفیقی الهی و افتخاری ارزشمند برای خود به حساب می‌آورد و با این نیت شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به مردم قهرمان کشور است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است ضمن اینکه تحركات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباش‌گری و قانون‌شكنی، پلیس مقتدرانه و قانونی وارد عمل خواهد شد.

سردار رحیمی گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های مختلف نظام همواره باعث شده که دشمن در رسیدن به مقاصد شومش ناکام بماند و خوار و ذلیل شود. ان‌شالله این روند ادامه داشته باشد و مردم با مشارکت و حضور پرشور خود در انتخابات پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها