با حضور فرمانده سپاه لرستان؛

نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستان آغاز به کار کرد

نمایشگاه هفته عکس لرستان با عنوان «ایران من» با ۵۵ قطعه عکس از هنرمندان سراسر کشور در نگارخانه هژبر و زنده‌یاد حسین سپهوند با حضور فرمانده سپاه لرستان در خرم‌آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۶۴۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ - 13January 2024

نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستان آغاز به کار کرد

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، نمایشگاه عکس «ایران من» در نوزدهمین هفته فیلم و عکس لرستان امروز (شنبه) با حضور سردار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان آغاز به کار کرد.

محسن مرادی رئیس انجمن سینمای جوان لرستان  اظهار داشت: در این نمایشگاه ۵۵ قطعه عکس از هنرمندان ۱۰ استان کشور از جمله لرستان در نگارخانه شهید هژبر و زنده‌یاد حسین سپهوند مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نمایش گذاشته شده است.

مرادی گفت: ۳۰ فیلم‌ کوتاه برگزیده هنرمندان سینمای جوان استان و کشور از امروز تا ۲۷ دی ماه در سینما استقلال خرم‌آباد به صورت رایگان از ساعت ۱۵ تا ۱۸ به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: با حضور استاد «علی شاه‌محمدی» از روز ۲۷ دی ماه کارگاه سه روزه فیلم‌نامه نویسی در خرم‌آباد برگزار می‌شود و فیلم‌نامه‌نویسان از این کارگاه استفاده خواهند کرد.

 اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم  اظهار داشت: تجربه‌نگاری و به اشتراک گذاشتن آثارعکاسان سراسر کشور در این‌گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در هنر عکاسی موثر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار