فرماندار فامنین:

همه موظفیم مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنیم

«حسینی» گفت: در مدت باقیمانده تا انتخابات باید با همه توان فعالیت شود. همه موظفیم مردم را به مشارکت دعوت کنیم تا تحول آفرینی کمرنگ نشود.
کد خبر: ۶۴۴۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 13January 2024

همه موظفیم مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سید روح‌الله حسینی» فرماندار فامنین امروز (شنبه) در جلسه کمیته امر به به معروف و نهی از منکر فرمانداری شهرستان فامنین، اظهار داشت: در مدت باقیمانده تا انتخابات باید با همه توان فعالیت شود. همه موظفیم مردم را به مشارکت دعوت کنیم تا تحول آفرینی کمرنگ نشود.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان اقدامات دولت است، خاطرنشان کرد: دهه فجر زمان مناسبی برای ایجاد زمینه حضور حداکثری در انتخابات است و هر روستا باید یک برنامه محوری در دهه فجر داشته باشد

فرماندار فامنین با بیان روایتی در خصوص حضور امام زمان(عج) در بین مردم، بیان داشت: نامه اعمال ما به صورت روزانه توسط امام زمان (عج) مطالعه می‌شود و باید کاری کنیم رفتار و کردار ما باعث شادی امام شود.

وی با تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد پرخیر و برکت امام محمد باقر (ع)، متذکر شد: فضیلت این ماه بالا است و مقدمه ماه رمضان ماه رجب است که امیدواریم همه از برکات آن بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار