فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد؛

پرداخت ۲ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان ماهر

سردار زاده‌کمند گفت: در سال جاری بیش از دو هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی سربازان ماهر اختصاص یافته است.
کد خبر: ۶۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ - 14January 2024
پرداخت ۲ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان ماهربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح عصر امروز در حاشیه جلسه ارزیابی طرح‌های مهارت‌آموزی در سالن جلسات استانداری لرستان، در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار داشت: طی شش سال گذشته تا کنون با هدف ایجاد اشتغال، یک میلیون و ۴۵۰ هزار سرباز تحت پوشش مهارت‌های تخصصی و عمومی قرار گرفته است.
 
سردار زاده‌کمند خاطرنشان کرد: همچنین تا کنون ۱۶ هزار سرباز ماهر از تسهیلات اشتغال‌زایی بهره‌مند شده و در سال جاری نیز بیش از دو هزار میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی سربازان ماهر اختصاص یافته است.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتقای مهارت کارکنان وظیفه را یکی از ماموریت‌های مهم نیرو‌های مسلح عنوان و تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از سال ۹۶، تا کنون یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر از سربازان تحت پوشش مهارت‌های تخصصی و عمومی قرار داده‌ایم.
 
وی بیان داشت: برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی موجب می‌شود زمینه مناسبی برای ایجاد اشتعال سربازان فراهم شود.
 
سردار زاده‌کمند به میزان تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر منقضی از خدمت اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از سربازان ماهر منقضی خدمت موفق به بهره‌مندی از تسهیلات شدند.
 
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار امیدواری کرد که با کمک دولت برای سال آینده اعتبار مناسب‌تری برای تسهیلات اشتغال‌زایی کارکنان وظیفه اختصاص پیدا کند.
 
وی از پرداخت تسهیلات سربازان مهارت دیده در صف انتظار خبر داد و گفت: حدود ۴۶ هزار نفر از سال گذشته تشکیل پرونده داده و منتظر دریافت تسهیلات هستند، از این‌رو امسال بخش قابل از این تسهیلات پرداخت و مابقی نیز از محل تسهیلات ۱۴۰۳ پرداخت خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار