فرماندار شهرستان ایلام:

شهیدان متعلق به کل دنیای اسلام هستند

«نادری» گفت: ما هر چه داریم از برکات خون شهداست و همگی مدیون خون شهدا هستیم و شهیدان متعلق به همه مردم کشور و جهان اسلام هستند.
کد خبر: ۶۴۵۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 15January 2024

شهیدان متعلق به کل کشور و دنیای اسلام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام یادواره شهید «محمد نادری» با همکاری آموزش و پرورش و بنیاد شهید شهرستان در دبستان شهید «محمد نادری» برگزار شد.

«عبدالصاحب نادری» فرماندار شهرستان ایلام در این مراسم اظهار داشت: در طول تاریخ همواره دو جبهه حق و باطل در مقابل هم ایستاده‌اند و اهل حق از خداوند و باطل از شیطان پیروی کرده است. تفکر مادی‌گرا، استعمارگر و اسلام‌ستیز در طول تاریخ با هدف سیطره بر مظلومان و جبهه اسلام و غارت سرمایه‌ها توطئه‌ها بیشماری انجام داده‌اند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی در خنثی کردن دسیسه‌ها دشمنی دشمنان اسلام را با تحمیل هشت سال جنگ نابرابر در حق مردم ایران به همراه داشت. واقعه فتح میمک نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که مردم منطقه جانانه با تمام وجود در مقابل دشمن مقابله کردند و پیروزی تاریخی رقم زدند که در این راه رزمندگان بسیاری به شهادت رسیدند.

نادری گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا است و همگی مدیون خون شهدا هستیم. شهدا متعلق به همه مردم کشور و جهان اسلام هستند. دشمن با ابزار فضای مجازی در صدد گرفتن فرهنگ شهادت است. خانواده‌ها و معلمان باید ضمن هوشیاری آموزش‌های لازم را به نسل جوان و نوجوان بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار