در دیدار با کارکنان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) زاهدان؛

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش: تولید قدرت توسط جوانان نخبه ارتش/ تمامی تجهیزات ارتش به دست متخصصان داخلی طراحی و تولید می‌شود

امیر سرتیپ «نعمتی» پیشرفت را مرهون کار جهادی و انقلابی دانست و گفت: تمامی ادوات و تجهیزات مورد نیاز ارتش، با دستان توانمند مهندسان و دانشمندان این مرز و بوم طراحی، تولید، بازسازی و بهینه‌سازی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 15January 2024

امیر سرتیپ نعمتیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با کارکنان بیمارستان پیامبر اعظم (ص) زاهدان درخصوص راهکار ارتقای بهره‌وری بیمارستان‌ها در سطح این نیرو اظهار داشت: یکی از راهکار‌های افزایش بهره‌وری، برخورد مناسب و شایسته با بیماران و همراهان آنان است؛ چراکه این برخورد شایسته باعث می‌شود که بیماران مجدداً به آن بیمارستان مراجعه کرده و در همین راستا، شعار «ارتش فدای ملت» نیز به معنای واقعی کلمه محقق می‌شود.

امیر سرتیپ نعمتی ضمن برشمردن افتخارات این نیرو عنوان کرد: مواردی همچون تولید قدرت توسط جوانان برومند و نخبه و نیز کسب رتبه‌های برتر و افتخارآفرینی در رسته‌های تخصصی متعدد و مختلف از جمله پزشکی از افتخارات ارتش کشورمان است.

جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به قدرت این نیرو در تولید تجهیزات و بهینه‌سازی آن‌ها گفت: تمامی ادوات و تجهیزات مورد نیاز ارتش، با دستان توانمند و پر تلاش فرزندان و نخبگان و تلاش شبانه‌روزی مهندسان و دانشمندان این مرز و بوم طراحی، تولید، بازسازی و بهینه‌سازی می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت هر سازمانی مرهون کار جهادی و انقلابی نیرو‌های انسانی است، افزود: نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص سرمایه ارزنده هر سازمانی را تشکیل می‌دهد.

امیر نعمتی در پایان با اشاره به قدرت تحرک‌پذیری نزاجا خاطرنشان‌ کرد: به دلیل تحرک‌پذیری بالا، به مدت فقط چند روز توان جابجایی چندین تیپ و لشکر را در سراسر کشور داریم؛ این در حالی است که در گذشته، همین کار به چندین هفته زمان نیاز داشت. این موضوع نشان از پویایی روزافزون و به‌روزآوری سریع نیروی زمینی ارتش است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها