حضور شرکت‌های دانش‌بنیان آستان قدس رضوی در نمایشگاه «سلامت‌بنیان»

داروسازی ثامن در دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی با عنوان «سلامت‌بنیان» در تهران حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۶۴۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴ - 15January 2024

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان آستان قدس رضوی در نمایشگاه «سلامت‌بنیان»به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، داروسازی ثامن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود در دومین نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی با عنوان «سلامت‌بنیان» در تهران حضور پیدا کرده است.

این نمایشگاه روز گذشته با حضور «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حضور بیش از ۱۶۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های دارو، مواد اولیه و تجهیزات پزشکی و همچنین پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد علم و فناوری سلامت در مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

این دوره از نمایشگاه «سلامت‌بنیان» با استقبال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان بیشتری نسبت به سال گذشته گشایش یافته است و در آن شماری از رؤسا، مدیران و کارشناسان سازمان غذا و دارو با برپایی میز خدمت حضور دارند که فرصت مناسبی برای تبادل نظر مدیران شرکت‌های فعال در این حوزه با سازمان غذا و دارو است.

در این نمایشگاه، شرکت داروسازی ثامن همراه با صندوق پژوهش و فناوری سلامت ثامن و همچنین پردیس فناوری سلامت ثامن و شرکت‌های دانش‌بنیان زیرمجموعه آن اعم از «آرون زیست طب پاژ»، «نیکی سام‌فارما»، «لفاف‌های چند لایه خزر» و «سوبا فناور یکتا»، در یک غرفه حضور دارند.

در این غرفه علاوه‌بر حضور جمعی از مدیران و کارشناسان داروسازی ثامن، شرکت‌ها و مراکز وابسته به آن، امکان حضور سایر متخصصان شرکت‌های دارویی آستان قدس رضوی نیز فراهم شده است تا منتخبی از تلاش‌های مستمر مجموعه آستان قدس رضوی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی معرفی شود.

از دیگر اهداف حضور داروسازی ثامن در دومین نمایشگاه «سلامت‌بنیان»، معرفی محصولات و دستاورد‌های جدید دانش‌بنیان شرکت‌های زیرمجموعه آن، تبادل نظر با سایر تولیدکنندگان و کارشناسان این حوزه و توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های دانش‌بنیان حوزه سلامت آستان قدس رضوی است.

ثامن، یکی از شرکت‌های بزرگ داروسازی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی و همچنین مؤسس و سرمایه‌گذار در چندین شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت است که با حضور در نمایشگاه‌های مختلف داخلی و خارجی، به معرفی محصولات دارویی، تولیدات دانش‌بنیان و ظرفیت‌های این آستان مقدس در حوزه سلامت به ویژه دارو می‌پردازد.

پردیس فناوری سلامت ثامن نیز که با همکاری داروسازی ثامن و پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مشهد احداث شده، در تلاش است در راستای توفیق خدمت‌رسانی به کشور، فضایی مناسب شامل زیر ساخت‌ها و حمایت‌های لازم را برای شرکت‌های نوپای آینده‌دار به ویژه دانش‌بنیان فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار