فرمانده انتظامی مازندران:

امروز جامعه محوری و دانش بنیانی رویکرد و قلمرو جدید پلیس است

سردار «مفخمی شهرستانی» در آئین معارفه رئیس دفتر تحقیقات کاربردی استان مازندران، گفت: امروز جامعه محوری و دانش بنیانی رویکرد و قلمرو جدید پلیس است.
کد خبر: ۶۴۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 15January 2024

امروزه جامعه محوری و دانش بنیانی رویکرد و قلمرو جدید پلیس استبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی مازندران امروز در آئین معارفه رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان که با حضور فرماندهان، مسئولان و مدیران انتظامی استان در سالن «شهید سلیمانی» ستاد انتظامی استان برگزار شد به تشریح ماموریت‌ها و رسالت این مرکز تحقیقاتی و کاربردی در پلیس پرداخت.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم این مرکز تحقیقاتی، بهره‌گیری از اساتید و صاحب نظران دانشگاهی و انتظامی، متناسب با اولویت‌های پژوهشی است که سالانه با همکاری فراجا تدوین و پیگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ماموریت‌ها و وظایف مهم دفترتحقیقات کاربردی پلیس در حوزه پژوهشی، اذعان داشت: تالیف، ترجمه، طرح‌های تحقیقات صنعتی و غیرصنعتی، فعالیت‌های دانشی شامل، میزگرد‌های علمی، اتاق فکر، سخنرانی و همچنین برنامه‌های پژوهشی و دانشی از جمله ماموریت‌های این مرکز بوده که باید دنبال شود.

سردار مفخمی شهرستانی با تاکید بر بهره‌گیری هر چه بیشتر از ظرفیت دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در حوزه نیاز‌های پژوهشی این مرکز، افزود: این بهره‌گیری در قالب کسر خدمت به محققان مشمول و سربازان در چارچوب دستورالعمل ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح و پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی فراجا واگذار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان مازندارن در پایان این مراسم طی حکمی کارمند رتبه ۱۴ «سید مهدی خاکزادیان» دارای مدرک دکترا و عضو هیئت علمی دانشگاه، مولف بیش از ۱۰ عنوان کتاب و ۵۰ عنوان مقالات علمی و پژوهشی را به عنوان رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار