حضور حداکثری اقتدار ملی/ فرماندار آبادان:

دشمن در تلاش است تا مردم را از پای صندوق رای دور کند

عباسپور گفت: دشمنی، دشمن با انقلاب اسلامی هرگز پایان نخواهد یافت و اینک سعی دارند با ایجاد نارضایتی مردمی اقشار مختلف را از پای صندوق رای دور کنند.
کد خبر: ۶۴۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶ - 16January 2024

دشمن در تلاش است تا مردم را از پای صندوق رای دور کندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، «احسان عباسپور» فرماندار آبادان شامگاه دیروز (دوشنبه) در نشست احزاب شهرستان آبادان در فرمانداری این شهر اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مردم و همه گروه‌های سیاسی همواره در انتخابات‌های مختلف حضوری فعال داشتند.

وی افزود: کشور به‌ واسطه حضور مردم در میدان‌های مختلف در بسیاری از حوزه‌ها از جمله موشکی، پزشکی، هسته‌ای‌ و علوم پایه پیشرفت کرده و این پیشروی بیانگر این واقعیت است که مسیر انقلاب اسلامی با حضور مردم روبه جلو ‌است.

عباسپور گفت: در سال گذشته برخی افراد با حمایت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونسیتی درصدد بودند تا اصل انقلاب را زیر سوال ببرند ولی همه مردم در برابر آنها ایستادند و نگذاشتند دشمن به اهداف خود برسد.

فرماندار آبادان یادآور شد: دشمنی، دشمن با انقلاب اسلامی هرگز پایان نخواهد یافت و اینک سعی دارند با ایجاد نارضایتی مردمی اقشار مختلف را از پای صندوق رای دور کنند.

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا تفکر انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری وسعت یافته و قدرت انقلاب به‌واسطه حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی ایران روز افزون است.

در این جلسه نمایندگان احزاب مختلف در آبادان دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم در آن بیان داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار