فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان:

جهادگران باید در حوزه‌های مختلف تخصص داشته باشند

سرهنگ نجفی گفت: سرگروه باید توانمندی حل مساله را داشته باشد و قبل از حضور در منطقه مسائل و مشکلات منطقه را احصا کند. سپس براساس آن‌ها برنامه‌ریزی کند تا جایی که گره گشای مردم باشد.
کد خبر: ۶۴۵۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ - 16January 2024

جهادگران باید در حوزه‌های مختلف تخصص داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «نعمت‌اله نجفی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان عصر روز گذشته در انتخابات شورای مجمع جهادی بسیج سازندگی فراهان با اشاره به شاخصه‌های سرگروه جهادی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های سرگروه‌ جهادی‌ ارتباط است. سرگروه جهادی باید توانمندی خاصی در ارتباط گیری با دیگران داشته باشد.

وی افزود: هماهنگی و پشتیبانی قوی مولفه دیگر سرگروه جهادی است؛ سرگروه جهادی باید هماهنگی‌های لازم را قبل از حضور در منطقه مورد نظر انجام داده و بتواند در این زمینه با پشتیبانی قوی کار را به نتیجه برساند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های مهم سرگروه جهادی حفظ مشارکت است. سرگروه باید طوری گروه را رهبری کند تا جهادگران با میل و رغبت خود به صورت داوطلبانه کار جهادی انجام دهند و با انعطاف پذیری تعامل و مشارکت را حفظ کنند. جهادگران باید در حوزه‌های مختلف تخصص داشته باشند تا بتوان از توانمندی آنان در مناطق مختلف استفاده کرد و‌ به نوعی حضور جهادگران اثربخش باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با تاکید بر تقسیم بندی وظایف در بین اعضای گروه گفت: زمانی کار جهادی به صورت مطلوب انجام می‌شود که مسئول گروه برای هرکسی، کاری را تعریف کند و براساس وظایف تعریف شده به صورت مشارکتی انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار