در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

جانشین فرمانده «نداجا»: نیروی دریایی ارتش در حوزه پهپادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است

امیر دریادار «کاویانی» گفت: امروز با جدیت در حوزه پهپادی فعالیت می‌کنیم و به قدرت پهپادی قابل ملاحظه و تأثیرگذاری در صحنه دریا دست یافته‌ایم.
کد خبر: ۶۴۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۱ - 21January 2024

جانشین فرمانده «نداجا»: به یک قدرت پهپادی قابل ملاحضه و تاثیرگذار در صحنه دریا دست پیدا کردیمامیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توانمندی نیروی دریایی اظهار داشت: امروز متناسب با نیاز عملیاتی و تهدیدات، تجهیزات مد نظر خود را طراحی و تولید می‌کنیم.

امیر دریادار کاویانی افزود: نیروی دریایی ارتش ضمن بهره‌مندی از توان کارکنان مجرب و صنایع داخلی نداجا، از ظرفیت‌های دانشگاهی، شرکت‌های دانش‌بنیان، و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و صنایع وابسته به آن در جهت قدرت‌افزایی و پیشرفت خود استفاده می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین با بیان اینکه پهپاد یکی از تجهیزات ارزشمند و تأثیرگذار در نبرد‌های امروزی و به‌ویژه در عرصه دریاست، خاطرنشان کرد: امروز ما با جدیت در حوزه پهپادی فعالیت می‌کنیم و به یک قدرت پهپادی قابل ملاحظه و تأثیرگذار در صحنه دریا دست پیدا کرده‌ایم. ما قادر به تأمین نیاز عملیاتی خود در این حوزه هستیم.

به گزارش دفاع‌پرس، تیرماه سال گذشته بود که اولین ناودسته پهپادبر نیروی دریایی ارتش متشکل از یگان‌های شناور سطحی و زیرسطحی با حمل انواع پهپادهای رزمی، شناسایی و انهدامی در ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار