معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد مطرح کرد؛

کمیته امداد راهبر نظام ملی احسان و نیکوکاری در کشور/ توسعه اشتغال مددجویان یکی از اهداف مهم رویداد فناوری‌های نوین است

زارع‌زاده با بیان اینکه کمیته امداد راهبر نظام ملی احسان و نیکوکاری در کشور است، گفت: باید از فرصت فضای مجازی برای خدمت بهتر به محرومان استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۴۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 20January 2024
کمیته امداد راهبر نظام ملی احسان و نیکوکاری در کشور/ توسعه اشتغال مددجویان یکی از اهداف مهم رویداد فناوری‌های نوین استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سعید زارع‌زاده» معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد و دبیر همایش اولین رویداد فناوری‌های نوین در احسان و نیکوکاری با بیان اینکه کمیته امداد راهبر نظام ملی احسان و نیکوکاری در کشور است، اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از فعالیت‌هایمان در فضای مجازی انجام می‌شود و ما باید از فرصت فضای مجازی برای خدمت بهتر به محرومان استفاده کنیم.
 
وی ادامه داد: هدف از این رویداد این است که شرکت‌های دانش بنیان و پژوهشگران، ایده‌های برتر خود را ارائه دهند تا در زیست بوم احسان و نیکوکاری تسهیل دسترسی برای نیکوکاران در قالب سلیقه‌های مختلف صورت گیرد و در بستر فضای مجازی به صورت شفاف نظام خیر و احسان و خدمت‌رسانی به محرومان توسعه یابد. 
 
زارع‌زاده با بیان اینکه در مرحله اول ۱۰۰ ایده به دبیرخانه ارسال شده و غربالگری اولیه انجام گرفته است، یادآور شد: از میان ۱۰۰ ایده، ۳۶ ایده منتخب و در این رویداد ارایه و داوری می‌شود و از ایده‌ها در صورت نیاز حمایت می‌شود. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز جز حامیان و شریکان ما هستند. 
 
معاون برنامه‌ریزی و بودجه کمیته امداد با اشاره به اینکه این رویداد دارای جنبه‌های مختلفی است که یکی از آن‌ها توسعه اشتغال در بستر فضای مجازی است که بخشی از آن برای خیران و بخش عمده آن در حوزه اشتغال و فروش محصولات مددجویان تحت پوشش است و منجر به توانمندسازی آن‌ها می‌شود، تصریح کرد: این رویداد جامع است و جنبه‌های مختلفی دارد.
 
وی با بیان اینکه یکی از مدل‌های امداد خوداشتغالی و کاریابی و راهبری شغلی بوده است، خاطرنشان کرد: کاریابی در گذشته به صورت تلفنی بوده است. در اینجا بحث توانمندسازی مددجویان مطرح است تا خودشان بتوانند در فضای مجازی اشتغال داشته باشند و کار کنند لذا توسعه اشتغال از اهداف این بستر است. 
 
زارع‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه حریم خصوصی و امنیت باید جز الزامات این طرح تحول باشد، هدف کلی این رویداد را توسعه زیست بوم احسان و نیکوکاری در فضای مجازی دانست.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار