در دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت»؛

ابوشریف: برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی باید یک جبهه قوی تشکیل دهیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی باید یک جبهه قوی تشکیل دهیم و این رژیم را از روی زمین محو کنیم، گفت: هم‌اکنون نبرد در نوار غزه ادامه دارد و هر روز شاهد پایداری هستیم و کرانه باختری نیز در آستانه انفجار قرار دارد و هر روز تعداد زیادی بازداشتی و شهید داریم.
کد خبر: ۶۴۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ - 20January 2024

ابوشریف: برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی باید یک جبهه قوی تشکیل دهیمبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» که امروز (شنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه امروز در مرحله حساس و مهمی قرار داریم و در چهارمین ماه مبارزه با رژیم صهیونیستی، شاهد مقاومت صبر افسانه‌ای از سوی مردم غزه هستیم، اظهار داشت: ما نیازمند حمایت همه امت اسلامی هستیم و مردم فلسطین همه تلاش خود را انجام می‌دهند و نیازمند اطلاع‌رسانی و دعا برای مردم فلسطین هستیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران افزود: به دنبال مقاومت، در ۴۵ کشور تظاهرات‌هایی در حمایت از فلسطین انحام شده است؛ اما در عراق و الجزایر و برخی کشورها، از ما  آن‌چنان که مورد انتظار بود، حمایت نمی‌کنند و شاهد پسرفت حمایت‌ها هستیم.

ابوشریف ادامه داد: بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها،  مردم جهان به‌صورت بی‌سابقه‌ای از مردم فلسطین حمایت می‌کنند و حمایت خود را از آرمان فلسطین و مسئله قدس اعلام کردند.

وی با بیان این‌که مشکل ما برخی حکام عرب هستند که توطئه می‌کنند و خواستار خلع سلاح مردم غزه هستند، بیان داشت: امیدواریم پس از جنگ شاهد یک تغییر در کشور‌های عرب باشیم و ان‌شاءالله مردم ما حمایت شوند؛ چون تاثیر مستقیمی در روند مقاومت و مبارزه دارند.

ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال بوده و با بحران‌های متفاوتی مواجه است و بیش از دو دهه دوام نخواهد آورد، تأکید کرد: برای شتاب این روند، باید مبارزه را تشدید کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات بین احزاب و طبقات اجتماعی در اسرائیل زیاد است و یک تنفر بزرگ در آن‌جا وجود دارد و رژیم صهیونیستی جایگاه خود را در کشور‌های غربی از دست داده و  آن‌ها دیگر مثل سابق این رژیم را حمایت نمی‌کنند و مردم اروپا دیگر احترامی برای اسرائیل قائل نیستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای متوقف کردن رژیم صهیونیستی باید یک جبهه قوی تشکیل دهیم و این رژیم را از روی زمین محو کنیم، افزود: هم‌اکنون نبرد در نوار غزه ادامه دارد و هر روز شاهد پایداری هستیم و کرانه باختری نیز در آستانه انفجار قرار دارد و هر روز تعداد زیادی بازداشتی و شهید داریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار