مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز:

آسایش امروز ما مرهون فداکاری جانبازان است

رستمیان جانبازان را اسوه‌های ایثار و مقاومت دانست و گفت: آسایش امروز ما مرهون فداکاری جانبازان است که برای انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۶۴۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 20January 2024

آسایش امروز ما مرهون فداکاری جانبازان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز روز گذشته (جمعه) با سفر به شهرستان چهارباغ که باهدف بازدید ادواری و رسیدگی به مشکلات ایثارگران صورت گرفته بود در ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شهدا ادای احترام کرده و در ادامه با حجت‌الاسلام‌والمسلمین دربانی امام‌جمعه، جعفری فرماندار دیدار و گفتگو کردند.

وی در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دربانی، ضمن ارائه گزارشی در خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: سفر‌های شهرستانی به‌منظور ارزیابی و بازدید‌های میدانی و بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌گیرد و مادر این سفر‌ها اهدافی را دنبال می‌کنیم ازجمله بررسی و رفع مشکلات ایثارگران.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری بنیاد دانست و افزود: فلسفه وجودی بنیاد ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، لذا تمام تلاش مجموعه بر این دو مأموریت استوار است و امیدواریم با یاری مسئولان بتوانیم به این مهم جمعه عمل بپوشانیم.

رستمیان در ادامه در دیدار با مهندس جعفری فرماندار چهارباغ از حضور مستمر و بازدید فرماندار و امام‌جمعه محترم و مسئولین شهرستان از خانواده‌های تحت پوشش این نهاد قدردانی نمود و بر حل مشکلات و موضوعات مهم ازجمله امور درمانی و بیمه‌ای با هم‌افزایی سایر متولیان امر تأکید کرد.

وی تلاش مجموعه بنیاد را خدمت به ایثارگران و رضایتمندی آنان دانست و تصریح کرد: این مهم میسر نخواهد شد مگر با همکاری و همراهی تمامی مسئولین، خدمت به ایثارگران باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و تمامی مسئولین باید نسبت به تکریم ایثارگران تلاش کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر ایستادگی در جامعه خواند و با تأکید بر لزوم دیدار با جامعه معزز ایثارگری، گفت: یکی از مهم‌ترین عملکرد‌های مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و ادارات باید در این خصوص پای‌کار باشند.

مهندس جعفری اسکندرلو نیز ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مجموعه بنیاد شهید شهرستان در راستای تکریم خانواده محترم تحت پوشش، بر ایجاد شرایط مناسب برای خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تأکید کردند.

وی افزود: ما در موضوع بازدید و تکریم از خانواده‌های معظم و مادران و همسران شهدا که به‌حق برکت شهرستان ما هستند سعی کرده‌ایم دیدار‌های دوره‌ای داشته و جویای شرایط این عزیزان باشیم.

 رستمیان در ادامه برنامه‌های بازدید ادواری از شهرستان چهارباغ با جانبازان سرافراز اژدر حق فلاح، مطلب حق روستا و عقیل فرهنگ رنجبر دیدار و از این عزیزان تجلیل کرد.

وی این دیدار‌ها جانبازان را اسوه‌های ایثار و مقاومت دانست و گفت: آسایش امروز ما مرهون فداکاری جانبازان است که برای انقلاب و کشور سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز مجاهدت‌های جانبازان در طول ادوار مختلف تاریخ انقلاب اسلامی را الگویی بی‌نظیر برای نسل امروز و آینده کشور دانست و تصریح کرد: جانبازان درس‌های فراوانی از رشادت و ازخودگذشتگی برای نسل‌های امروز و آینده کشور دارند.

وی افزود: امروز با هیچ زبان و عملی نمی‌توان از رشادت‌های جانبازان تقدیر کرد، مدیران و مسئولان مکلف به حفظ احترام و جایگاه جانبازان و ایثارگران هستند و باید تا حد ممکن در جهت تسهیل امور زندگی آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

حضور در بنیاد چهارباغ، دیدار با کارکنان و برگزاری جلسه شورای اداری در راستای رسیدگی به مشکلات ایثارگران از دیگر برنامه‌های بازدید ادواری مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از شهرستان چهارباغ بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار