فرمانده انتظامی خوزستان:

حضور در کنار خانواده شهدا توفیقی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است

سردار میرفیضی گفت: حضور در کنار خانواده معزز شهدا ادای دین به مقام والای شهدا و توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است.
کد خبر: ۶۴۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ - 20January 2024

حضور در کنار خانواده شهدا توفیقی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» به همراه سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و «حسن نورانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان امروز در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم حردانی عموری» در شهرستان اهواز ضمن تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا بر اهمیت ادامه راه و منش شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.

سردار میرفیضی در این دیدار ضمن ادای احترام به خانواده شهید اظهار داشت: شهیدان نه تنها مایه افتخار خانواده‌هایشان هستند بلکه یک ملت به عظمت و بزرگی مقام شهدا می‌بالند.

وی شهادت را بالاترین پاداش در راه دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دانست و افزود: ایران اسلامی، اقتدار، عزت و سربلندی خود را مدیون خون شهداء می‌داند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان آرامش حاکم در جامعه را مدیون رشادت و از خود گذشتگی شهدا دانست و ادامه داد: حضور در کنار خانواده معزز شهدا ادای دین به مقام والای شهدا و توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است.

سردار میرفیضی گفت: خانواده معزز شهداء، بزرگ‌ترین ایثار و از خودگذشتگی را در حق انقلاب ادا کردند و تجلیل و تکریم از این عزیزان، بر همگان واجب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار