پیام تبریک و تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل در پی شهادت فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه

«واحد» در پی شهادت «صادق امیدزاده» فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه در سوریه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸ - 21January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در پی شهادت «صادق امیدزاده» فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه در سوریه پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«دوران بزن و در رو تمام شده است این‌جور نیست که شما بگویید میزنیم و در میرویم؛ نخیر، پاهایتان گیر خواهد افتاد و ما دنبال می‌کنیم. این‌جور نیست که ملّت ایران رها کند کسی را که بخواهد به ملّت ایران تعرّضی بکند؛ ما دنبال خواهیم کرد». امام خامنه‌ای

انا لله و انا الیه راجعون
 
بزرگ‌مرد شجاع میدان دفاع از حریم اهل بیت (ع) سربازاسلام و ایران، سردار سرافراز مبارزه با استکبار جهانی، مجاهد گمنام و بی‌ادعا  با تیر توطئه و خباثت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار در خون خفت، ولی دل‌های داغدار ملت ایران بیدار است و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی با تأسی از مکتب عاشورا و اراده‌ای راستین پاسدار خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی خواهند بود. 
 
بدون تردید خون پاک شهید «حاج صادق امیدزاده» و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد. 
 
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل با تبریک و تسلیت شهادت مجاهد نستوه شهید «حاج صادق امیدزاده» به ملت شریف ایران و خانواده معظم این شهید والامقام اعلام می‌دارد راه این شهید گرانقدر و همرزمانش در محور مقاومت ادامه خواهد داشت و بی‌شک سرنوشت اشغالگران قدس شریف فرجامی جز شکست و نابودی نخواهد بود.
 
سردار سرتیپ پاسدار حاج صادق امیدزاده از مستشاران نظامی با سابقه سپاه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده اطلاعات نیروی قدس سپاه در سوریه در حمله موشکی صهیونیست‌ها به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها